به گزارش پارس ، علیپور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: صحبت از تبانی در لیگ حرفه ای فوتبال کشورمان را قبول ندارم زیرا ما تمام درب های تبانی را بسته ایم و این ورزش در سلامت کامل انجام می شود. هیچ یک از افراد حقیقی و حقوقی در فوتبال حق نزدیک شدن به این مسائل را ندارند.

دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه ای فوتبال افزود: به دلیل پیگیری سرمربی تیم گسترش فولاد تحقیقات خود را آغاز کرده ایم که به تبع آن جریانات را از ۲ باشگاه گسترش و استقلال و همچنین مسئولان مربوط در تیم ملی جوانان را پیگیری می کنیم تا نظر نهایی خود را اعلام کنیم.

رای نهایی حداکثر تا چهارشنبه اعلام می شود

علیپور در ادامه بیان داشت: تنها خواهشی که از رسانه ها و همچنین افراد فوتبالی دارم این است که در مورد مسائل تبانی با احتیاط صحبت کنند زیرا فوتبال کشورمان زیر ذره بین AFC قرار دارد و باید کمی با احتیاط صحبت کنیم تا تیمی مانند استقلال که با ۷-۶ بازیکن ملی پوش در آسیا حضور دارد خدای ناکرده زیر سوال برود.

لازم به ذکر است، در بازی تیم های گسترش فولاد خوزستان و استقلال تهران از هفته اول لیگ برتر پس از پایان بازی صحبت هایی از سوی سرمربی گسترش انجام شد که استقلالی ها مجبور شدند از خود واکنش نشان دهند، این سرمربی گفته بود که قبل از بازی با استقلال، با بازیکن وی تماس تلفنی متعددی گرفته شده است.