به گزارش پارس به نقل از فارس، محمدعلی احمدی اظهار کرد: دیدارهای هفته نخست و آغاز لیگ برای تیم ها بسیار سخت است، چراکه بازیکنان به تازگی از اردوی آمادگی پیش از فصل خودشان رهایی پیدا کرده اند و تا رسیدن به شرایط مطلوب زمان می برد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به ۵۰ تا ۶۰ درصد آمادگی رسیده ایم تصریح کرد: در هفته های نخست مهم این است که بتوانی نتیجه بگیری و خوب بازی کردن اهمیت چندانی ندارد و خداراشاکرم که در هفته های ابتدایی توانستیم یک برد خوب را مقابل فولاد خوزستان مدعی کسب کنیم.

مدافع تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سئوال که آیا فکر نمی کنید که کارتان برای ایستادن در ترکیب اصلی سپاهان سخت باشد، افزود: در بازی برابر فولاد به تشخیص کادر فنی بازی نکردم اما از قرار نگرفتن در ترکیب اصلی هراسی ندارم.

وی با بیان اینکه بازیکنی نیستم که جا بزنم ادامه داد: ماندن در تیم های بزرگ و کسب قهرمانی را به حضور در تیم های ضعیف و بازی کردن ترجیح می دهم و دوست دارم همیشه در تیمی بازی کنم که مدعی قهرمانی باشد و برای قرار گرفتن در ترکیب آن بجنگم.

احمدی تصریح کرد: سپاهان در سه جبهه لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا باید بجنگد و به طور حتم به تمام بازیکنانش احتیاج دارد و من هم به طور حتم در هفته های آینده در ترکیب این تیم قرار می گیرم.