به گزارش پارس به نقل از ایسنا، رسول خطیبی سرمربی تیم گسترش فولاد در کنفرانس خبری پیش از بازی با استقلال اظهار کرد: با تیمی بازی خواهیم کرد که قهرمان ایران شده و من نیز پیراهن آن باشگاه را پوشیده ام. اولین بازی گسترش فولاد در لیگ برتر است و بسیاری از بازیکنان مان نیز برای اولین بار در لیگ برتر بازی خواهند کرد. البته برخی از بازیکنان مان نیز باتجربه هستند.

وی ادامه داد: تمرین های خوبی را برگزار کرده ایم و با انگیزه کار کرده و ان شاءالله اولین بازی گسترش فولاد در تاریخ لیگ برتر با پیروزی همراه شود.

خطیبی درباره اینکه آیا قرعه سختی به این تیم افتاده است، گفت: من مخالف این موضوع هستم و به بازیکنانم گفته ام که اگر می خواهیم خودمان را نشان دهیم باید در سه بازی ابتدایی خوب کار کنیم. از لحاظ روحی و روانی با بازیکنان مان کار کرده ایم.

وی بیان کرد: من در مکانی بودم که برخی اظهار داشتند که عمر فوتبال تبریز به پایان رسیده است و این موضوع به من برخورد و تصمیم گرفتم کاری کنیم تا در چهار سال آینده در تیم هایمان چند بازیکن بومی باشد و در تیم ملی نیز چند بازیکن آذری داشته باشیم. زمانی بود که در تیم ملی آذری صحبت می کردیم زیرا بسیاری از بازیکنان تیم ملی آذری زبان بودند. بومی گرایی اولین هدف مان است و اول با بازیکنان بومی قرارداد بسته ایم. من به بازی هجومی اعتقاد دارم و در بازی فردا نیز هجومی بازی خواهیم کرد.