به گزارش پارس ، به نقل ازقدس آنلاین، البته ترافیک در پست او باعث خواهد شد تا این بازیکن برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت کار سختی داشته باشد. غریبی ابتدا در مورد دیدار حساس پرسپولیس و تراکتور حرف هایش را اینگونه آغاز می کند: « بازی پرسپولیس و تراکتور در هر هفته ای که برگزار می شد حساسیت های خاص خودش را داشت. در حال حاضر چند بازیکن سابق پرسپولیس در تراکتور هستند و مطمئنا این موضوع هیجان و حساسیت این مسابقه را بیشتر خواهد کرد. با این حال ما زیاد به این مسائل توجه نمی کنیم و می خواهیم لیگ را با برد شروع کنیم به همین دلیل محکوم به شکست تراکتور هستیم. »
غریبی در پاسخ به این سوال که فکر نمی کنی تقابل علی کریمی با پرسپولیس و حرف و حدیث هایی که در این مدت به وجود آمد، حاشیه ساز باشد خاطرنشان می کند: « کریمی از بزرگان فوتبال ایران است که طرفداران پرسپولیس خیلی او را دوست دارند و حتی هواداران استقلال هم چنین احساسی نسبت به او دارند. من معتقدم مثل کریمی دیگر نمی آید و فکر نمی کنم بازی کردن او در تراکتور حاشیه ای به وجود بیاورد. در ضمن کریمی هم به هیچ عنوان دنبال حاشیه نیست. »
از غریبی در مورد این موضوع سوال می کنیم که شاید در طول فصل نتواند در ترکیب ثابت قرار بگیرد. او اما می گوید: « هر بازیکنی دوست دارد در ترکیب اصلی باشد و همه فوتبالیست ها از نیمکت نشینی ناراحت می شوند. یک بازیکن می تواند از نیمکت نشینی ناراحت باشد و تلاش کند شرایط را تغییر دهد ولی نباید طوری رفتار کند که تیم وارد حاشیه شود. من تلاشم را می کنم تا در ترکیب اصلی باشم و بقیه مسائل به تصمیم سرمربی مربوط است. »
خیلی ها معتقدند استقلال و سپاهان مدعیان جدی قهرمانی هستند. غریبی اما در این خصوص می گوید: « بگذارید بگویند که ما قهرمان نمی شویم. خیلی ها می گویند که ما امسال بازیکن خوب نگرفتیم ولی شک نکنید که پرسپولیس امسال یکی از بهترین های تیم های لیگ است و مطمئن باشید مقابل سپاهان و استقلال می ایستد. ما در لیگ برتر همه چیز را ثابت خواهیم کرد و نشان می دهیم پرسپولیس تیم پرقدرتی است. »