به گزارش پارس ، به نقل ازباشگاه خبرنگاران، اختلاف بین شیرینی و پنجعلی از روز اول مساله قابل کتمان نبود، اما در روزهای اخیر شدت گرفته و حتی در نظر ها بویژه از جانب پنجعلی پنهان نمی شود.

محمد پنجعلی بیش از این به خاطر صراحت خود و پافشاری بر مواضع خود از هیات مدیره پرسپولیس استعفا داد و بعید نیست که اگر این بار هم شاهد اتفاقاتی بر خلاف جریان توافق ها باشد خودش را کنار بکشد.

پنجعلی در روزهای ابتدایی حضور به عنوان مدیر تیم اعلام کرد از میان او و شیرینی، او است که روی نیمکت خواهد نشست ولی حالا از نشستن روی نیمکت منصرف شده است، انصراف او به این معنی نیست که عرصه را برای شیرینی خالی کرده است چرا که می گوید، او می تواند این حق را به نفر دیگری منتقل کند. پنجعلی در این باره با چند بازیکن قدیمی صحبت کرده است و بعضی مقام های باشگاه می گویند او با محمد رویانیان بر سر کریم باقری هم توافق کرده اند چرا که برای نشستن روی نیمکت کارت مربیگری بگیرد.

این در حالی است که خبر می رسد، موضوع از نظر شیرینی تمام شده است، با این وجود روز گذشته وقتی فرم بازیکنان برای سازمان لیگ ارسال شد، اعلام وضعیت کادر فنی و مسئولان تیم به امروز موکول شد.

منابع غیر رسمی در این باره حتی خبر از صحبت های پنجعلی با رویانیان و علی دایی می دهند این در حالی است که از ابتدا درباره بحث جایگزینی فردی به جای شیرینی بحث بر سر این بوده است که آیا محمد رویانیان حاضر است دست از شیرینی بکشد.