به گزارش پارس ، به نقل ازنامه، قرار بود محمود احمدی نژاد در دیدار نمادین تیم های ملی ۹۸ و ۲۰۱۴ حضور یافته و دقایقی نیز به میدان برود و در شرایطی که خیلی ها منتظر حضور وی بودند، از حضور در ورزشگاه آزادی امتناع کرد.

بسیاری از بازیکنان فوتبال قصد داشتند با وی دیدار کرده و مشکلات خود را در میان بگذارند و رسانه ها نیز تمهیدات ویژه ای برای پوشش خبری حضور رئیس جمهور اندیشیده بودند اما خبری از احمدی نژاد نشد تا به بی نظمی های برگزاری این دیدار افزوده شود.

محافظان احمدی نژاد و خبرنگاران سیاسی نیز در ورزشگاه حضور داشتند که پس از مطلع شدن از عدم حضور رئیس جمهور، ورزشگاه را ترک کردند.

تماشاگران استقبالی از این دیدار نکردند تا گزارشگر از مردم درخواست کند به ورزشگاه بیایند!

بسیاری از نفرات سرشناس تیم ۹۸ نیز در این دیدار حضور نداشتند تا برخی از بازیکنان تیم ملی فعلی ۹۸ کمک کنند. ضمن اینکه برخی از ملی پوشان تیم فعلی، این بازی را جدی گرفته و به نوعی تیم ۹۸ را تحقیر می کردند تا صحت اظهارات خداداد عزیزی تایید شود.

غیبت ستاره ها جایی بیشتر به چشم آمد که در بخش تقدیر از ملی پوشان ۹۸، بسیاری از نفراتی که نام شان برده شد، در ورزشگاه حضور نداشتند.

یکی دیگر از نکات منفی این دیدار متلک های جواد خیابانی به مسئولان فدراسیون فوتبال بود چراکه فهرست برنامه ها در اختیار وی قرار نداشت و نمی دانست چه برنامه هایی در نظر گرفته شده است.

اوج بی نظمی ها زمانی بود که همه از جمله گزارشگر بازی منتظر آغاز نیمه دوم بودند اما ناگهان اعلام شد نیمه دومی در کار نیست!