به گزارش پارس ، مجید جلالی در گفت و گو با فارس در مورد اینکه گفته می شود جواد نکونام در یک قدمی تراکتورسازی قرار گرفته است اظهار داشت: فعلا نمی توانم به این سوال جوابی بدهم و تا زمانی که چیزی قطعی نباشد حرفی ندارم.

وی در مورد اینکه آیا بازیکن جدیدی به این تیم اضافه می شود و از تیمی که بسته شده راضی است، گفت: اگر احساس نیاز کنیم قطعا بازیکن می گیریم. فعلا که از شرایط راضی هستم و بازیکنان هم خوب کار می کنند.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه با هواداران تراکتورسازی توانسته ارتباط برقرار کند و آیا آنها لقبی به او داده اند، عنوان کرد: من از لقب گرفتن خوشم نمی آید. در هر جلسه تمرینی ۶ هزار هوادار می آید و تیم را تشویق می کنند و من میانه خوبی با آنها دارم. سعی می کنم رابطه معقول و دوری با آنها داشته باشم. آنها هم به من محبت دارند.

جلالی در خصوص چهار بازی اول تراکتورسازی در لیگ برتر گفت: هر چهار بازی اول ما سخت است اما من از بازیکنان خواسته ام که ذهن خود را بزرگ کنند. ما چون هدف های بزرگتری داریم باید نگاهمان به دور دست ها باشد و نباید بگذاریم که مسائل کوچک و پیش پا افتاده که در لحظه ها اتفاق می افتد روی تیم تاثیر بگذارد.

وی در مورد حضور دستیار خارجی کنار خود گفت: فعلا که تیم خوب کار می کند و اگر احساس نیاز کردیم از دستیار دیگری استفاده می کنیم.

زینی زاده: منتظر نکونام می مانیم/ او باید مسئله خود با استقلال را حل کند

  حمید زینی زاده هم در مورد مذاکره با جواد نکونام گفت: مذاکرات ما به همان صحبت های قبلی باز می گردد و در حال حاضر صحبت جدیدی نداشت. نکونام باید مسئله خود با استقلال و کشورهای عربی را حل کند. در این صورت او به عنوان بازیکن آزاد حساب می شود و در طول فصل نیز منتظرش می مانیم و هر موقع او آمد در خدمتش هستیم.

وی در مورد حضور بازیکنان خارجی در تمرین تراکتور سازی عنوان کرد: چند بازیکن خارجی مدنظر ما قرار دارد که اکنون یک بازیکن صربستانی در تمرینات تراکتو ر سازی حاضر است. این بازیکن در حال تست دادن است و توانایی بازی در چند پست را دارد. این بازیکن در پست هافبک است و در حمله نیز می تواند بازی کند. همچنین قرار است دو بازیکن نیجریه ای نیز به تمرینات ما بیایند و کادر فنی شرایط آنها را خواهد سنجید.

مدیرعامل تراکتور سازی در پایان گفت: شرایط کلی تیم خوب است. بازیکنان بدون مشکل تمرینات خود را دنبال می کنند و انشاءالله در شروع لیگ بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.