به گزارش پارس ، به نقل ازایسنا، محمد عباسی سه شنبه، شب شلوغی را پشت سر گذاشت. تعیین تکلیف تیم مدیریتی پرسپولیس، نخستین برنامه عباسی پیش از افطار بود، جایی که تکلیف تیم مدیریتی پرسپولیس پس از مدتها مشخص شد.

اما همزمان با افطار، علی فتح الله زاده به دفتر وزیر ورزش رفت و خروجی این جلسه اتفاقهای مهم را رقم زد. ابتدا با کنار رفتن امیدوار رضایی و بهرام افشارزاده از هیات مدیره استقلال، حسن زمانی و منصور پورحیدری به هیات مدیره اضافه شدند عباسی هم با تقدیر از فعالیتهای فتح الله زاده در ماه های اخیر از برنامه های آتی او هم حمایت کرد و گفت که وزارت ورزش در لیگ قهرمانان آسیا به طور کامل از استقلال حمایت خواهد کرد.

البته نکته مهم دیگر این جلسه مربوط به جواد نکونام بود، جایی که وزیر ورزش با حمایت کامل از کاپیتان تیم ملی از مدیرعامل استقلال خواست که شرایط را برای حفظ نکونام فراهم کند. ظاهرا این درخواست وزیر به خاطر بلاتکلیفی نکونام و همچنین پیشنهاد مالی سنگین تیم شارجه امارات و لزوم حفظ کاپیتان تیم ملی مطرح شده است.

به همین خاطر بود که ساعتی پس از این جلسه در دیدار فتح الله زاده و نکونام، شرایط برای ماندن نکونام فراهم تر شد و توافق هایی برای ماندن کاپیتان تیم ملی به دست آمد.