به گزارش پارس ، به نقل از" ندای انقلاب" ، تیم فوتسال گیتی پسند برای حضور در جام باشگاه های آسیا دیروز تمرینات خودرا با مهره های جدید استارت زد. رضا لک سرمربی جدید گیتی پسند در این مورد گفت: با پایان مسابقات تیم ملی در المپیک آسیایی و چند روز استراحت بازیکنان ملی پوش از روز سه شنبه تمرینات خود را آغاز کردیم و برای تک تک روزهای باقی مانده تا جام باشگاه های آسیا برنامه اصولی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: این تمرینات تا روز پنجم مرداد ماه ادامه خواهد داشت و تا این زمان بازیکنان اصلی خود را ارزیابی می کنیم. از پنجم مرداد ماه نیز اردوی داخلی خود را در یکی از شهرهای خوش آب و هوای ایران برپا خواهیم کرد.

لک درباره وضعیت بازیکنان این فصل گیتی پسند نیز گفت: محمد طاهری، طه مرتضوی و مهدی جاوید به گیتی پسند آمدند تا نقاط ضعف فصل گذشته برطرف شود، دو جای خالی دیگر نیز خواهیم داشت گه در صورت نیاز آن را پر خواهیم کرد.

وی درباره حضور تعدادی از بازیکنان فصل گذشته گیتی پسند نوین نیز گفت: اعتقاد دارم حق بچه های اصفهان است که در تیم گیتی پسند حضور داشته باشند. به همین دلیل خوب های این تیم را دعوت کردیم تا در تمرینات شرکت کنند و در صورتی که مورد نظر ما بودند به تیم گیتی پسند راه پیدا کنند، این قول را خواهم داد که تعداد بازیکنان اصفهانی تیم گیتی پسند در این فصل جالب توجه باشد.