به گزارش پارس ، محمد دایی در گفت وگو با تسنیم در مورد جدایی انصاری فرد از پرسپولیس و اتفاقاتی که منجر به این اتفاق شد، اظهار داشت: در مورد انصاری فرد تمام حرف ها را علی دایی زد و فکر نمی کنم چیزی باقی مانده باشد. متاسفانه بعضی از بازیکنان می خواهند تمرینات بدنسازی را انجام ندهند و در مجموع از تمرینات ابتدای فصل فرار کنند.

وی با تاکید بر اینکه هر چیزی اصول خاص خود را دارد، افزود: باید مقابل این اقدامات و بازیکن سالاری ایستاد. باید این بت را شکست. من فکر می کنم تصمیمی که گرفته شد درست بود و نباید حق آنهایی که یک ماه و نیم صبح و بعدازظهر تمرین کرده اند ضایع می شد.

مهاجم سابق پرسپولیس در مصاحبه هایش گفته بود که به صورت جداگانه بدنسازی کرده و مشکلی ندارد. دایی در این خصوص گفت: من هم شنیدم که انصاری فرد این حرف را زده است ولی فوتبال یک بازی دسته جمعی است. اگر قرار باشد هر بازیکنی به صورت جداگانه مربی بدنساز بگیرد و بدنسازی کند، پس همه بازیکنان بروند و به تنهایی با مربی بدنساز کار کنند. آن وقت تیم ها دیگر نیاز به مربی بدنساز ندارند. فوتبال یک بازی گروهی است و بازیکن باید تمرینات خود را در قالب تیم انجام دهد.

مربی پرسپولیس در مورد مصاحبه انصاری فرد که با کنایه گفته بود اگر استخاره ها اجازه دهد دوباره به پرسپولیس بازخواهد گشت، خاطر نشان کرد: فقط باید بگویم انصاری فرد یادش باشد که چگونه به تهران آمد. همانگونه که آمدن او به تهران و پیشرفت فوتبالی اش استخاره نبود مطمئن باشید که این تصمیم هم فوتبالی بود و یک تفکر بزرگ پشت آن قرار داشت.

وی افزود: معتقدم یک فوتبالیست قبل از مسائل فنی اول باید عقلش بزرگ باشد و بعد بتواند درست تصمیم بگیرد. این راهی که انصاری فرد رفت از لحاظ فوتبالی نمی تواند به نفعش باشد. در ضمن باید بگویم که او با این کارها به پرسپولیس ظلم کرد و دست باشگاه را برای یارگیری در پست خودش بست. فکر کنم دیگر بهتر باشد در این زمینه صحبت نکنیم.

دایی در خصوص بازی حساس پرسپولیس و تراکتورسازی و تقابل علی کریمی و انصاری فرد با تیم های سابق شان تصریح کرد: این بازی ربطی به نام ها ندارد و پرسپولیس و تراکتورسازی به خاطر اینکه تیم های بزرگی هستند، همیشه بازی های شان جذاب از آب درمی آید. امیدوارم این بازی در همان شروع لیگ هیجان انگیز باشد و بتواند مردم را از یک بازی زیبا سیراب کند.