به گزارش پ ارس به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمد رضا کسرایی، در مورد آخرین مهلت ارسال لیست استقلال به کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: با توجه به نامه سوم تیرکنفدراسیون فوتبال آسیا در ارتباط با ثبت نام بازیکنان و کادرفنی باشگاه استقلال، در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، باشگاه استقلال تا روز یکشنبه هفته آینده ۳۰ تیر مهلت دارد که مدارکش به کنفدراسیون فوتبال آسیا رسیده باشد و اعلام وصول آنها به فدراسیون فوتبال جهت دریافت مدارک استقلال اعلام شود.

وی ادامه داد: این مدارک شامل مدارک بازیکنان و کادر فنی جدید که به تازگی به تیم پیوسته اند، می شود. استقلال می بایست لیست جدید و نهایی بازیکنان و کادر فنی خود را جهت تایید نهایی به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کند. باشگاه استقلال باید توجه داشته باشد که مهلت ارسال مدارک تمدید نمی شود.

کسرایی در پایان گفت: در طی مهلت مقرر یاد شده، آی دی کارت های آن دسته از بازیکنان و کادرفنی که از تیم جدا شده اند نیز، باید به کنفدراسیون فوتبال آسیا بازگردانده شود تا آی دی کارت جدید برای افراد به تازگی ثبت نام شده، صادر شود. سازمان لیگ هم در نامه مورخ ۲۳ تیر۹۲ خود، این موضوع را به باشگاه استقلال متذکر شده است.