فرهاد مجیدی  در مورد دیدار تیمش برابر سپاهان تاکید کرد:بازی‌های دو تیم  استقلال  و سپاهان  همیشه جذاب و حساس بوده است. من فکر می‌کنم فردا شاهد یک  بازی  زیبا خواهیم بود.

وی در مورد جدایی پین از کادرفنی آبی ها گفت: من از شما خواهش می‌کنم که به  این شایعات که  منتشر می‌کنند توجه نکنید.  من همیشه به بازیکنان می‌گویم که یک کلید موفقیت می‌توانم به شما بدهم؛ چه زمانی که بازیکن هستید و چه زمانی که مربی هستید. اگر می‌خواهید موفق باشید باید به همه حرف و حدیث‌ها بی توجه باشید این یک واقعیت در  فوتبال  ماست من به این حرف‌ها اهمیتی نمی‌دهم و تمرکزم بهم نمی‌خورد. مسئولیت سنگین را قبول کردم و آن هم خوشحال کردن دل هواداران استقلال است و همه تلاشم را برای رسیدن به این هدف می‌کنم حتی اگر تنها باشم. آدم‌هایی که راه تنها بودن را بلدند، در راه موفقیت به جز خدا به کسی تکیه نمی‌کنند. ما همکاری خوبی در کادرفنی داریم و تا یک بازی را ببریم، شروع می‌کنند. از بازیکنانم خواستم تمرکزشان روی تیم باشد. ما کار سختی داریم و باید تمرکزمان روی کار خودمان باشد تا به هدفمان برسیم.

مجیدی در مورد شرایط تیم سپاهان تاکید کرد: تیم بسیار با کیفیتی است. کادرفنی و بازیکنان بسیار خوبی دارند. کار ما فردا خیلی سخت است. از بازیکنانم بعد از بازی با پیکان خواستم تمرکز خود را روی بازی با سپاهان بگذارند. مطمئنم فردا بازی  زیبایی  را تماشا خواهیم کرد.

 سرمربی استقلال در خصوص عملکرد هافبک‌های استقلال اظهار داشت: از عملکرد هافبک‌های خود در بازی قبل راضی هستم. هر سه هافبک ما یعنی زبیر، خاقانی و مهدی‌‌پور وظایف خود را به خوبی انجام دادند.

مجیدی با اشاره به غیبت هواداران در ورزشگاه ها خاطرنشان کرد: استقلال با هواداران خود شکل می‌گیرد و متاسفانه من این شانس را نداشتم جز در ۶-۷ بازی، با حضور تماشاگران تیمم بازی کند. امیدوارم این مشکل هم حل شود و تماشاگران دوباره به استادیوم‌ها برگردند.

وی در رابطه با عملکرد تهاجمی استقلال گفت:  من تفکراتم تهاجمی است. در چند بازی اول به دلیل تغییراتی که داشتیم شاید تیممان آن شکلی که می‌خواستیم کار نمی‌کرد ولی از بازی با  صنعت نفت  به بعد، هر توپی که ارسال شود، چهار یا پنج بازیکن در باکس داریم. هوادار استقلال فوتبال هجومی می‌خواهد و این ساختار  باشگاه استقلال  است. من هم باید ژبق ساختار باشگاه جلو بروم در بازی‌های بعدی هجومی‌تر بازی خواهیم کرد.

سرمربی استقلال با اشاره به ساختار دفاعی تیمش تاکید کرد: آنچه برایم اهمیت دارد، گل نخوردن است. من در فصل قبل هم بابت گل نخوردن به تیم پاداش می‌دادم. پارسال در ۱۱ بازی ۳ گل خوردیم و امسال هم در ۹ بازی ۲ گل خوردیم. تیمی قهرمان می‌شود که کمتر گل بخورد.

وی در خصوص تفاوت پیکان و سپاهان گفت: ما تاکتیک‌های مختلفی داریم. من در جلسه فنی قبل از بازی پیکان از یزدانی، دانشگر و یامگا خواستم که بلند شوند و بایستند. به بازیکنانم گفتم به این نفرات خوب نگاه کنند که چه قد و قامتی دارند. هر مربی آرزو دارد که این نفرات به این بلند قامتی داشته باشد. در دیدار با پیکان هم به بهترین نحو ممکن از فرصت‌ها استفاده کردیم.

وی در پایان اشاره ای به شرایط زمین تمرینی تیمش داشت و در این زمینه گفت:  تنها دغدغه من زمین تمرین است. با وجود همه تلاشی که باشگاه کرد، کیفیت زمین آرارات خوب نیست. برخی تمرینات ما در این زمین قابل اجرا نیست. حتی آقای پین چند بار به من تذکر داد که برخی از کارهای تاکتیکی در این زمین قابل اجرا نیست. ما تمام تهران را گشتیم ولی  زمین  تمرین خوب پیدا نکردیم. ان‌شاءالله قرار است در  نیم فصل  مشکل حل شود و زمین تمرین ترمیم شود.

 

منبع: برنا