چند ماه قبل که علی فروغی رئیس شبکه ۳ در مصاحبه ای گفت ما هیچ مخالفتی با بازگشت عادل نداریم و او می‌تواند بازی های داخلی و خارجی را گزارش کند، فردوسی پور تاکید داشت که فقط با برنامه ۹۰ به شبکه ۳ برمی‌گردد و اساساً اصل ماجرا هم بر سر همین برنامه بودنه گزارش‌هایی که عادل انجام می داد.

این روزها و در حالی که شایعه شده فردوسی پور با برنامه ای تحت عنوان ۳۶۰ به کنداکتور شبکه ۳ برمی گردد، نظر او هیچ تغییری نکرده و قطعا اگر روزی قرار باشد به شبکه ۳ برگردد با همان برنامه ۹۰ برمی‌گردد نه با هیچ برنامه یا عنوان دیگری.

کاملا مشخص است که عادل هیچ عطشی هم برای گزارش مسابقات حساس داخلی و خارجی ندارد و همچنان مثل سابق برنامه ۹۰ را مثل فرزندش دوست دارد و طبعا اگر قرار به بازگشت باشد با همان برنامه و با همان عنوان بر می‌گردد برنامه‌ای که تلویزیون هر کاری کرد نتوانست شبیه آن را بسازد و حتی به یک صدم مخاطبان این برنامه دسترسی پیدا کند.

مسلماً فردوسی‌پور هم بدش نمی آید بار دیگر روی صندلی پربیننده‌ترین برنامه تمام سال‌های اخیر تلویزیون بنشیند و با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند اما راه بازگشت او حتی در صورت تعویض مدیر شبکه سه اجرای دوباره برنامه ۹۰ است نه برنامه‌ای با عنوان دیگر و یا با گزارش مسابقات حساس داخلی و خارجی.

منبع:صدآنلاین