به گزارش پارس به نقل از ایسنا، محمود احمدی نژاد در مراسم تقدیر از اعضای تیم ملی والیبال کشور با تبریک از کار خوب، قشنگ و ارزشمند والیبالیست های کشورمان گفت: شما توقعات را خیلی بالا برده اید و پس از پیروزی در بازی اول مقابل آلمان این انتظار را ایجاد کرده اید که بازی دوم هم به پیروزی برسیم. در حالی که در ورزش و بازی والیبال، در یک لحظه امتیازها جابه جا می شود.

رییس جمهور با اشاره به این که تیم های مقابل تیم ملی والیبال ایران از زبده های ایران بوده اند و تیم ایران در گروه سختی قرار داشته است، افزود: کار تیم والیبال ما خوب بود و نشان داد به هرجا که تصمیم بگیریم، می توانیم برسیم، در حالی که اگر هشت سال گذشته می گفتیم تیم والیبال ایتالیا را در ایتالیا خواهیم برد، هیچ کس باور نمی کرد.

رییس جمهور با بیان این که من عمیقا به توانمندی جوانانمان ایمان دارم، تصریح کرد: این که در هر عرصه چقدر بالا برویم، مبنی بر این است که تصمیم بگیریم، پس اگر بخواهیم به قله ها خواهیم رسید.

احمدی نژاد با اشاره به این که اگر در بازی دوم با ایتالیا هم بی معرفتی نمی شد، می توانستیم بر تیم ایتالیا پیروز شویم، تصریح کرد: توانایی بردن تیم روسیه را هم داشتیم، اما چون بازی اول بود تجربه بچه ها کمتر بود، پس به هرکجا که بخواهیم می توانیم برسیم.

وی با بیان این که ورزش فقط این نیست که یک تیم در مقابل یک تیم دیگر بازی کند، بلکه ورزش نمونه ای از نشاط یک ملت است، تصریح کرد: همانطور که در علم و فضا و نانو تکنولوژی جوانان ما قله ها را فتح کرده اند، پیروزی در عرصه ورزش هم اهمیت و هم سختی و پیچیدگی خاص خود را دارد.

احمدی نژاد خطاب به اعضای تیم ملی والیبال گفت: کارتان عالی بود و از شما تشکر می کنیم. همچنین از آقای داورزنی و مربی خوبمان آقای ولاسکو و امیدواریم این موفقیت ها تمدید شوند و از الان یک برنامه ۱۰ ساله تنظیم کنیم تا به المپیک هم دست یابیم.

رییس جمهور اظهار کرد: تیم ملی والیبال اگر هیچ نتیجه ای هم نگرفته باشد همین که بارها یک ملت را خوشحال کرده است، کار بزرگ و ارزشمندی انجام داده است و امیدواریم که مسیر موفقیت های خود را دامه دهد و اخبار پیروزی های شما را در صدر خبرها بشنویم.