به گزارش پارس ، به نقل ازجام نیوز؛ با وجود اینکه فدراسیون فوتبال حضور بازیکنان ایرانی را در لیگ امارات ممنوع کرده است، با این حال محمدرضا خلعتبری با عجمان قرارداد یک ساله امضا کرده است.

خلعتبری ادعا می کند که بعد از بازی فینال جام حذفی این کار را کرده است: « بعد از بازی فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس قرارداد یک ساله با عجمان بستم و بازیکن این تیمم. با خود کفاشیان هم صحبتی داشتم که او گفت که حضورم در عجمان موردی ندارد چون من از قبل با این تیم قرارداد بسته بودم و آن موقع بحث تحریف نام خلیج فارس مطرح نشده بود. با این حال اگر مسئولان سپاهان یا پرسپولیس و یا استقلال بتوانند رضایت نامه را بگیرند مطمئن باشید به ایران برمی گردم و در کشورم بازی می کنم و هیچ مشکلی هم با این موضوع ندارم. اما اگر به عجمان نروم فیفا مرا یک سال محروم می کند چون با این تیم قرارداد دارم. »

او اعتقاد دارد نباید عقد قراردادش با عجمان را بزرگ کرد: « اگر لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود مگر با عرب ها بازی نخواهیم کرد و آنها به ایران نمی آیند و ما به امارات نمی رویم؟ بنابراین قرارداد من هم با عجمان مشکلی نیست که بخواهیم تا این حد بزرگش کنیم. من هم از قبل با این تیم قرارداد داشتم. »