به گزارش پارس ، به نقل ازخبرآنلاین؛ سرمربی تیم ملی والیبال آلمان در نشست خبری پس از بازی مقابل ایران گفت: « دیروز یک نفر به من گفت چرا بد بازی کردید و امروز می پرسند چرا خوب بودید. مربی بودن کار سختی است. در این بازی بازیکنانم هرچه از آن ها خواستم را انجام دادند. پس من امروز مربی خوبی بودم یعنی می توانیم در ۲۴ ساعت عوض شویم. درباره مسابقه باید بگویم که سرویس، دفاع، پاس و حمله بهتری داشتیم و این ها کافی بود تا برنده بازی شویم. من با آقای ولاسکو موافقم که ایران نتایج خوبی گرفت اما در این بازی بازیکنان من خیلی بهتر کار کردند. »

هینن که مدام به داور بازی اعتراض می کرد در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید بهتر نیست در این مسابقه ها مثل ولاسکو چیزهایی مثل عدم اعتراض به داوری را یاد بگیرید گفت: « ولاسکو مربی بزرگی است و نباید او را با من مقایسه کرد. هیچ وقت بعد از مسابقه درباره داوری حرف نمی زنم. اما در جریان بازی وقتی سرویس ما داخل می خوابد اما اوت می گیرند، باید اعتراض کنیم. »

خبرنگاری از هینن پرسید آیا قبول دارید در جریان بازی بخصوص در ست دوم با شانس ایران را شکست دادید گفت: « ما در" ست" دوم برنده شدیم. بازی نزدیک بود که توانستیم در آن پیروز شویم اما من منظور شما از شانس را نمی فهمم. »

سرمربی تیم ملی آلمان در پایان گفت: « من فکر می کنم که تیم ملی برزیل قهرمان این دوره از رقابت ها خواهد شد. »