به گزارش پارس ، به نقل ازروزنامه تماشا: آخرین مصاحبه علیپور، رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در مورد دو بازیکن این تیم که باعث نگرانی بازیکنان استقلال و امیر قلعه نویی شده اند. مهدی نظری و احمد جمشیدیان، دو بازیکن استقلال پیش از سفر این تیم به اوکراین به کمیته اخلاق احضار شدند.

در این چند روز این دو بازیکن و مسئولان باشگاه تلاش زیادی کردند که با مصاحبه هایشان نشان دهند احضار شدن آنها دلیل خاصی نداشته و این دو بازیکن برای آشنا شدن با جو استقلال با علیپور جلسه داشته اند!

اما آخرین مصاحبه رییس کمیته اخلاق مشخص کرد که قضیه از این قرار نبوده است: « دو بازیکن استقلال را احضار کردیم و این دو بازیکن حرف هایشان را زدند. »

خبرنگار اوج از علیپور پرسید که آیا براساس شنیده ها از پرونده تبانی به وضعیت این دو بازیکن رسیدگی می شود که علیپور گفت: « ما هیچ وقت بر اساس شنیده ها کسی را احضار نمی کنیم پرونده این دو هم اکنون در مرحله تحقیق است و می خواهیم اطلاعات بیشتری به دست بیاوریم. »

این صحبت ها و احتمال محرومیت دو بازیکن جدید آبی پوشان تا حدود جو اردوی آبی پوشان در اوکراین را ملتهب کرده است. استقلالی ها در فصل نقل و انتقالات چندان موفق نبوده اند و محروم شدن این دو بازیکن می تواند قلعه نویی را در طول فصل با مشکل اساسی مواجه کند. همچنین تحقیق بیشتر روی این پرونده شاید حقایقی را مشخص کند که چندان به مذاق آبی پوشان و هوادارانشان خوش نیاید.

البته بازیکنان استقلال همچنان سعی می کنند که نشان دهند هیچ حاشیه ای در اطراف آنها وجود ندارد. نظر در این مورد به اوج نیوز گفت: « حجت السلام علیپور تماسی داشت و خیلی دوستانه و پدرانه من را نصیحت کرد. او به من گفت اینجا تهران است و باید خیلی مراقب خودت باشی تا به حاشیه نروی. »

نظری هر گونه صحبتی در مورد بازی استقلال و فجرسپاسی در فصل گذشته را تکذیب کرد: « حجت الاسلام علیپور گفت که من خودم هم آن حرف ها را باور نمی کنم. من هم به او گفتم آن زمان در تیمی بازی می کردم که نام شهید را یدک می کشید و هرگز کم کاری نمی کردیم. ما برای آن تیم زحمت زیادی کشیدیم و روا نبود. چنین بحث هایی درباره مان مطرح شود. »