به گزارش خبر ورزشی شهر خبر، قهرمان طلای المپیک و رقیب دیرینه حسن یزدانی، حریف ایرانی اش را اصلی ترین عامل انگیزه او برای پیشرفت در کشتی می‌داند و از یزدانی با احترام خاصی تمجید می‌کند.

دومین خبر پربازدید با عنوان ستاره پرسپولیس در نزدیکی سپاهان، منتشر شده است. سرنوشت شهریار مغانلو به علامت سوال بزرگی در فوتبال ایران تبدیل شده است و شاید او در فصل آینده با پیراهن اصلی ترین رقیب پرسپولیس به میدان برود.

پرسپولیس و سپاهان رقابت جانانه ای را در لیگ بیستم برای کسب قهرمانی تا هفته پایانی دنبال کردند و به نظر می‌رسد این رقابت همچنان علی رغم نمایش خوبی که استقلال در هفته‌های پایانی لیگ داشت، جدی ترین رقابت برای کسب عنوان قهرمانی باشد و در این مسیر حالا سپاهان روی یکی از مهم ترین مهره‌های پرسپولیس دست گذاشته و به آن نزدیک شده که در نیم فصل دوم با اضافه شدن به این تیم، نقش پررنگی در موفقیت‌های سرخپوشان در لیگ و آسیا داشت. اگر این انتقال که شواهد نشان می‌دهد به سود باشگاه اصفهانی رقم خواهد خورد، نهایی شود، از همین حالا می‌توان گفت رقابت برای کسب قهرمانی لیگ بیستم میان پرافتخارترین تیم‌های لیگ آغاز شده و باید دید واکنش باشگاه پرسپولیس به آن چگونه خواهد بود.

کاربران عربستانی در صفحه شخصی سجاد گنج‌زاده واکنش‌های عجیبی به مدال طلای کاراته‌کای ایران داشتند. این خبر نیز با بازدید زیادی روبرو شد. بسیاری از کاربران عربستانی بعد از مسابقه فینال و بر گردن انداختن مدال طلا توسط گنج‌زاده به صفحه رسمی این ورزشکار برجسته ایرانی در اینستاگرام رفتند و زیر آخرین پست او کامنت‌هایی گذاشتند.

بخشی از این کامنت‌ها در عین ناباوری توهین‌هایی است که سعودی‌ها به گنج زاده انجام دادند که عجیب به نظر می‌رسد و نشان می‌دهد چقدر آن‌ها از شکست ورزشکارشان مقابل نماینده ایران دلخور و ناراحت شدند.

دیگر خبر پربازدید در خصوص درخواست استقلال بود. با توجه به قطعی بودن جدایی شیخ دیاباته از استقلال، سرمربی این تیم خواستار جذب سجاد شهباززاده شده است. شهباززاده که سابقه حضور در استقلال را دارد، در لیگ بیستم با پیراهن سپاهان آقای گل لیگ شد.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار ورزشی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به آن سر می‌زنند.