به گزارش پارس به نقل از ایسنا، سرمربی تیم ملی آلمان در نشست خبری پیش از بازی برابر آلمان اظهار کرد: ما شانسی برای پیروزی برابر ایران نداریم. ایران برابر صربستان سه امتیاز، برابر ایتالیا ۴ امتیاز و برابر کوبا ۵ امتیاز گرفته است و حالا آن ها به دنبال گرفتن ۶ امتیاز برابر آلمان هستند. بازی بسیار سختی خواهیم داشت.

هینن ادامه داد: سبک بازی ایران و آلمان شبیه هم است. هر دو به دنبال کسب نتیجه هستیم و می خواهیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. به نظر من تفکر اول ما باید نمایش قابل قبول باشد. ایرانی ها تیمی جوان و خوب دارند که به بهترین شکل بازی می کند و آن ها در این مسابقه به فکر پیروزی برابر تماشاگران شان هستند و ۶ امتیاز بازی را می خواهند.

سرمربی آلمان به خبرنگاران گفت: ما در این دو مسابقه به ۶ امتیاز فکر نمی کنیم. اگر یکی از دو بازی را ببریم جای خوشحالی دارد.

او در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه فکر می کنید ایران نسبت به گذشته چقدر پیشرفت کرده است اظهار کرد: ما برابر ایران در گذشته یک بازی داشتیم که پیروز شدیم. نمی شود وضعیت کنونی را با گذشته مقایسه کرد. ایران چند بازیکنش را عوض کرده و شرایط متفاوتی دارد. به طور مثال فرهاد قائمی در آن زمان بازی کرد اما هم اکنون در چند مسابقه حضور نداشته است و جایگزین های خوبی در تیم بازی می کنند. به نظر من وضعیت ایران خوب است و بازیکنان آماده ای در اختیار دارد.