محمد نوازی مربی تیم فوتبال پدیده در نشست خبری قبل از بازی  این تیم برابر تیم سپاهان در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر، اظهار کرد: دیدار با سپاهان  بازی سختی خواهد بود. سپاهان تیم بزرگی است و سابقه خوبی دارد، تلاش این تیم برای کسب قهرمانی حساسیت‌های این بازی را زیاد  کرده‌ است.

او افزود: برای این بازی برنامه داریم و نقاط ضعف و قوت سپاهان را به بازیکنان گوشزد کرده‌ایم. امیدوارم مقابل این تیم بازی خوبی ارائه دهیم، هر چند پدیده با شرایط دشواری مواجه است، اما محکوم به پیروزی در زمین خود هستیم تا بتوانیم هواداران مشهدی را خوشحال کنیم.

مربی تیم پدیده درباره  وضعیت مصدومان و محرومان تیمش گفت: عرفان معصومی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم، اما سایر بازیکنان در کنار تیم حضور دارند. طولانی شدن فصل شرایطی غیرطبیعی برای بازیکنان ایجاد کرده است.

نوازی بیان کرد: امیدوارم با تمهیداتی که مهدی رحمتی و اعضای کادر فنی برای بازی فردا در نظر گرفته‌اند، بازیکنان فعل خواستن را صرف کنند تا مانند دور رفت نتیجه خوبی مقابل سپاهان کسب کنیم. شکل خوب پدیده از دیدار با سپاهان در دور رفت ایجاد شد. تاکنون بد کار نکرده‌ایم، اما تلاش می‌کنیم تا در ۳ بازی باقیمانده از بازیکنان به نحو احسن استفاده تا نتیجه لازم را کسب کنیم.

او درباره اینکه تیم  پدیده به کسب سهمیه لیگ قهرمانی آسیا امیدوار است یا خیر، گفت: بازی با سپاهان سخت است. تلاش می‌کنیم که پدیده را به جایگاه اصلی‌اش بازگردانیم. سپاهان برای قهرمانی می‌جنگد. هر ۲ تیم شرایط مشابهی دارند. امیدواریم عملکرد بازیکنان به شکلی باشد تا زحمات مسئولان استانی جبران شود.

مربی پدیده درباره عملکرد داوران، خاطرنشان کرد: هیچ مشکلی از بابت داوری نداریم. راجع به داوری در این فصل زیاد صحبت کرده ایم. این موضوع به عهده کمیته داوران است. امیدوارم هر تیمی که لیاقت دارد نتیجه بگیرد.

نوازی درباره شایعات مطرح‌ شده در مورد پیشنهاد استقلال به مهدی رحمتی برای جانشینی فرهاد مجیدی گفت‌: در این باره اطلاعی ندارم و تمام این صحبت‌ها را باید به بعد از پایان لیگ موکول کنیم. فقط به ۳ بازی آخر پدیده فکر می‌کنیم.