بی تردید پاری سن ژرمن در بین تمام تیم های اروپایی بهترین عملکرد را در بازار نقل و انتقالات تابستانی داشته و با جذب بازیکنان بزرگی چون جینی واینالدوم، اشرف حکیمی، سرخیو راموس و حالا جیجی دوناروما، تبدیل به پرستاره ترین تیم فوتبال جهان شده است.

جیجی دوناروما بعد از سپری کردن یک تورنمنت فوق العاده و کسب عنوان بهترین بازیکن یورو 2020، امروز برای بستن قرارداد با تیم جدید خود به پایتخت فرانسه سفر کرد. علیرغم شایعات فراوان، جیجی دوناروما برای تمدید قرارداد با میلان به توافق نرسیده و بعد از سپری کردن پنج فصل موفق، به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شد. ابتدا اخباری در مورد احتمال انتقال جیجی دوناروما به تیم های چون بارسلونا یا یوونتوس منتشر شده بود، اما او در نهایت با پاری سن ژرمن به توافق نهایی دست یافت.

پاری سن ژرمن علیرغم در اختیار داشتن دروازه بان آماده ای مانند کیلور ناواس، برای بیمه کردن دروازه خود در فصول اینده جیجی دوناروما را نیز به خدمت گرفته است. شاید پیدا کردن یک نقص کوچک هم در ترکیب این تیم متمول فرانسوی دشوار باشد و پی اس جی احتمالا فصل بعد بخت اول فتح عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان خواهد بود.