روز گذشته بخش هایی از یک فایل صوتی قدیمی از فلورنتینو پرز مدیرعامل وقت باشگاه رئال مادرید مربوط به سال ۲۰۰۶ منتشر شد که در آن او به ایکر کاسیاس و رائول گونزالس، اسطوره‌های این باشگاه، توهین می کرد. امروز بخش‌های دیگری از یک فایل صوتی مجزا منتشر شده که پرز در آن به کریستیانو رونالدو و ژوزه مورینیو نیز توهین‌هایی مشابه ای کرده است.

پرز گفته است: شما فکر می‌کنید این پسر ( رونالدو )  عادی است، اما این طور نیست. او یک احمق تمام عیار است. آخرین مزخرفاتی که انجام داد را همه دنیا دیدند. فکر می‌کنید چرا او این کار‌های احمقانه را انجام می‌دهد؟ مندس مدیر برنامه‌های رونالدو و مورینیو هیچ کنترلی روی آن‌ها ندارد حتی برای مصاحبه‌ها هم نمی‌تواند کاری انجام دهد. این‌ها آدم‌هایی مغروری هستند، آن‌ها واقعیت را نمی‌بینند چرا که در غیر این صورت هر دو می‌توانند پول بیشتری کسب کنند.

او ادامه داد: در حال حاضر رونالدو افتضاح است و مورینیو هم یک احمق است. مسئله این نیست که او نمی‌خواهد بازی کند. او کمی غیرعادی و احمق است. او بدون گواهینامه رانندگی می‌کند. همانطور که گفته شد فشار‌ها رونالدو را سر شوق می‌آورد و این واقعا یک مرض است، اما مورینیو اهمیتی نمی‌دهد که کریستیانو مریض است.

پرز درباره قرارداد په په و انتقال او به رئال مادرید در سال ۲۰۰۷ که توسط کالدرون مدیر وقت رئال انجام شد گفت: کالدرون ۳۰ میلیون یورو از حساب ما برداشت و به باشگاه پورتو پرداخت کرد. کالدرون این کار‌ها را با ژرژ مندس که نماینده رئیس پورتو است، انجام داده است.