به گزارش پارس به نقل از فارس، محمد رویانیان درباره موضوع کریم انصاری فرد و باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: کریم انصاری فرد پسری دوست داشتنی و با غیرت و با تعصب است و در هر شرایطی یا در هر تیمی که باشد مثل پسرم علاقه ای معنوی به این جوان با ارزش و برومند دارم.

وی افزود: اخلاق کریم انصاری فرد همیشه من را جذب خودش کرده و به همین دلیل علاقه ای پدرانه به این بازیکن خوب و ملی پوش دارم. کریم انصاری فرد عزیز من است.

رویانیان ادامه داد: اما باید چند نکته درباره ایشان اعلام کنم، من خیلی ناراحتم که کار انصاری فرد و پرسپولیس به خبرهایی که امروز در رسانه ها اعلام شده کشیده است، نمی دانم آیا انصاری فرد تصمیم اشتباه گرفته یا خیر اما ای کاش او به موقع به درخواست دایی پاسخ می داد و ما را بی خبر نمی گذاشت. اگر هم انصاری فرد بی تفاوت در این خصوص بوده باشد نمی توانیم او را مقصر قلمداد کنیم چون او جوان است و شاید نیاز به استراحت داشت اما ما هم مطیع تصمیم کادر فنی خودمان و علی دایی هستیم.

مدیرعامل قرمزها تأکید کرد: به هر حال همه در زندگی اشتباه می کنند، شاید کریم هم اشتباه کرده باشد اما اشکالی ندارد.

وی افزود: من باید شهادت دهم که دایی اولین بار که من را دید و لیست خود را معرفی کرد روی کریم انصاری فرد تأکید زیادی داشت. او می گفت انصاری فرد را نگه دارم و نباید اجازه بدهیم جای دیگری برود. من خودم شاهد بودم اما با توجه به اینکه ما از ۷ خرداد تمرینات مان را شروع کردیم و حدود ۴۰ روز انصاری فرد را نداشتیم قطعاً این موضوع کمی نیاز به بررسی بیشتر دارد که چرا کریم نیامد و یا چه مسائل دیگری اتفاق افتاد.

رویانیان ادامه داد: باید به این مسئله توجه کرد که دایی علاقه ویژه ای به انصاری فرد دارد و همین طور هم انصاری فرد علاقه زیادی به دایی دارد پس من در خصوص رفتن انصاری فرد حرفی نمی زنم و قطعاً باید موضوع را بررسی و سپس با سرمربی محترم تیم صحبت و سپس حرفم را بزنم. این را بدانید بنده به هیچ عنوان اجازه نمی دهم شأن و شئون انصاری فرد زیر سؤال برود او فرزندخوانده پرسپولیس و دایی است و مسائلی که به وجود آمد با یک گفتمان ساده حل می شود و نباید آن را بزرگش کرد تا دیگران سوءاستفاده کنند.