منصور باقری در مورد شکست یک بر صفر ماشین‌سازی مقابل فولاد که موجب قطعی شدن سقوط این تیم شد، گفت: ما کاملا می‌دانستیم فولاد چه برنامه‌ای دارد و از جلو پرس می‌کند، پاس‌های قُطری می‌دهند و ... و  کادر فنی تیم در مورد همه این‌ها صحبت کرده بود. بازی خوبی انجام دادیم که متعادل بود ولی یک گل دریافت کردیم و نتوانستیم بازی را با نتیجه تساوی تمام کنیم.

او در مورد قضاوت داور عنوان کرد: در کل بد نبود؛ در نیمه اول من یک پاس به حسین‌پور دادم و او در حال حرکت بود که بازیکن حریف از پشت بازیکن ما را قیچی کرد؛ نمی‌دانم داور روی چه اصولی آن  صحنه را خطا نگرفت و پنالتی هم که برای فولاد گرفت به نظر من پنالتی نبود. بازیکن ما عقیده دارد برخوردی با بازیکن حریف نداشته و لحظه آخر هم داور می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد چراکه بازیکن حریف پیراهن  بازیکن ما را کشید.

این بازیکن در مورد سقوط زود هنگام ماشین‌سازی قبل از سه هفته مانده به پایان لیگ عنوان کرد: بازیکنان ما از جان مایه می‌گذارند و با کم و کاستی‌ها می‌سازند. امکانات نداریم، پول کم گرفتیم اما با تمام وجود بازی می‌کنیم. از ابتدای فصل باید به حال ماشین‌سازی فکری می‌کردند. مدیریت و مربی مدام عوض شد و تا بچه‌ها می آمدند به یک سیستم عادت کنند، دوباره مربی جدید آمد و باعث شد فراز و نشیب زیادی داشته باشیم. تیم ما هم جوان است و ان‌شاالله سال‌های دیگر از این تیم و بازیکنانش بیشتر می‌شنوید.

باقری در مورد دیدار بعدی با پرسپولیس عنوان کرد: بازی سختی داریم ولی ما می‌توانیم سرنوشت قهرمانی را عوض کنیم. آن بازی هم از جان مایه می‌گذاریم و باید ببینیم خدا چه می‌خواهد. چند روز تعطیل هستیم و بعد به تبریز  بر می‌گردیم تا ببینیم کادر فنی و آقای اکبرپور چه برنامه‌ای برای آن بازی دارند.

او که با ۲۲ سال سن چهارمین بازیکن از حیث دقایق بازی در ماشین‌سازی بوده و سال اولی است که در لیگ برتر بازی می‌کند، در مورد عملکرد فردی خودش اینگونه توضیح می‌دهد: دو پاس گل دادم و یک گل زدم. به جز یک بازی در نیم‌فصل اول مقابل نساجی و بازی با نفت مسجدسلیمان در نیم فصل دوم که محروم بودم در سایر بازی‌ها به میدان رفتم. اول از همه از آقای بیاتلو تشکر می‌کنم که من را به لیگ برتر آورد. بعد هم که مربی‌ها عوض شدند، به جوان‌ها اطمینان کردند. از سعید اخباری، مهدی پاشازاده و آقای اکبرپور بابت اعتمادشان به جوان‌ها تشکر می کنم‌. خدا را شکر من هم جواب اعتمادشان را دادم.

باقری تاکید کرد: از آقای اکبرپور و کادر فنی تیم که نقش بسزایی در روند خوب ما مقابل سپاهان، مس رفسنجان و فولاد داشتند تشکر می‌کنم. تشکر جانانه‌ای از بچه‌ها می‌کنم که با تمام وجود بازی می‌کنند. شما اگر دقت کرده باشید، بچه‌ها از جان مایه می‌گذارند. امیدوارم پیشنهادهای خوبی در فصل آینده به بچه‌های ماشین‌سازی برسد و در تیم‌های خوب آنها را ببینم.