در روزهایی که شنیده‌ها از احتمال اعتصاب بازیکنان پرسپولیس خبر می‌دهد و همزمان شایعه دلخوری کادرفنی از مدیریت باشگاه بابت وضعیت مالی منتشر شده، بازیکنان پرسپولیس با انتشار یک استوری ، نسبت به شرایط خود اعتراض کردند و از آنچه به زعمشان «ظلم و جفا» در حقشان است، نوشتند.

در این استوری بازیکنان پرسپولیس به «روزهای سخت و پرفشار لیگ» اشاره کرده و خطاب به هواداران این تیم نوشته‌اند: «دو چندان تلاش کرده و می‌کنیم تا شما هواداران عزیز را که همیشه حامی و پشتیبان ما بودیدخوشحال کنیم اما باید اقرار کرد که برخلاف همه وعده ها، به تعهداتی که داده شده، عمل نشد.»

اعتراض آنها احتمالا به وعده‌هایی است که مدیریت فعلی باشگاه پرسپولیس در خصوص حل مشکلات مالی داده اما تاکنون تنها 60% از مطالبات این فصل بازیکنان پرداخت و بیش از 50% پاداش ها نیز باقی مانده‌اند. این نخستین اعتراض رسمی بازیکنان پرسپولیس به مدیریت باشگاه در دوره جعفر سمیعی، ابراهیم شکوری و مجید صدری است که از مدتها قبل وقوع آن پیش بینی می‌شد.

ادامه این متن اعتراضی به شرایط چند سال اخیر باشگاه اختصاص دارد، جایی بازیکنان پرسپولیس نوشته‌اند: «در همه این سالها مدیران باشگاه با سبک و سیاق خود کار کردد اما بیشتر از همه جفا و ظلم در حق بازیکنان شد.» آنها وعده مدیران باشگاه در تمام این سالها را «تو خالی» خواندند و نوشته‌اند که «تاریخ تکرار شده» است.

این متن اگرچه با لحنی آرام نوشته شده اما لحنی به شدت تند دارد و می‌توان آن را جزو شدیدترین اعتراض‌های چند وقت اخیر بازیکنان پرسپولیس دانست. به خصوص این که آنها مدیران کنونی باشگاه را در کنار دیگر مدیران عامل سالهای اخیر قرار داده‌اند.

در پایان این بیانیه رسمی آمده است: «بیشترین فشار به کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس وارد می‌شود و ما که فقط هواداران را کنار خودمان می‌بینیم، دیگر نمی‌دانیم باید چه کنیم و گله خود را پیش چه کسی مطرح کنیم. منتظر آینده می‌مانیم.»

این استوری از سوی سیدجلال حسینی، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، سه کاپیتان پرسپولیس و دیگر بازیکنان این تیم منتشر شده است.