به گزارش پارس ، سعید عزت اللهی در گفت وگو با تسنیم در مورد انتخابش به عنوان پدیده لیگ دوازدهم، گفت: خدا را شکر می کنم در اولین حضورم در لیگ برتر توانستم این عنوان را کسب کنم. جا دارد از همه مربیان، پدرم، مسئولان، مدیرعامل باشگاه ملوان و همچنین محمد احمدزاده تشکر کنم. او به جوانی ۱۶ ساله ای بازی داد و خوشحالم توانستم به اعتماد او پاسخ مثبت دهم.

وی در مورد اینکه چگونه خود را در مسیر پیشرفت نگه خواهد داشت، گفت: همیشه به دست آوردن یک چیز راحت تر از حفظ کردن آن است. به لطف خدا تمرینانتم را ادامه می دهم و تلاش می کنم به آرزوهای فوتبالیم برسم و بتوانم به نقطه اوج فوتبال دست پیدا کنم.

بازیکن تیم فوتبال ملوان نقطه اوج فوتبالش را حضور در یکی از بهترین باشگاه های اروپا و همچنین بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی دانست.

عزت اللهی در مورد نحوه برگزاری جشن تقدیر از برترین های لیگ برتر، گفت: جا دارد از مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ تشکر کنم به نظرم مراسم را به خوبی برگزار کردند و شباهت هایی هم به جشن انتخاب بهترین بازیکن دنیا داشت. به هر حال سال اول بود و این روند باید ادامه داشته باشد. فکر می کنم در سال های آینده این جشن بهتر برگزار شود.

وی در مورد حضور اسکوکیچ به عنوان اولین مربی خارجی ملوان، گفت: چند جلسه ای که با او تمرین کردیم نشان داد از نظر فنی در سطح بالایی است و تمرینات متنوع و خوبی را ارائه می دهد. امیدوارم امسال بتوانیم با تلاش بازیکنان رتبه ای در شان ملوان کسب کنیم که دور از دسترس هم نیست.

بازیکن تیم ملوان در مورد اینکه آیا حضور این مربی کروات به عنوان اولین مربی غیر بومی در ملوان برای تیم مشکل ساز نخواهد بود، گفت: به نظر من روزی باید این سنت شکنی انجام می شد. فکر می کنم به جای اینکه مردم بخواهند مقابل او جبهه گیری کنند بهتر است که حمایت کنند. همانطور که از مربیان بومی حمایت می کردند با اسکوکیچ هم به همین شکل رفتار کنند.

بازیکن تیم فوتبال نوجوانان ایران در مورد شرایط این تیم، گفت: در حال حاضر در اردوی تیم نوجوانان هستیم و خودمان را برای جام جهانی آماده کرده و تلاش می کنیم نمایش خوبی داشته باشیم. امیدوارم بتوانیم به هدف مان که حضور در بین ۴ تیم جهان است دست پیدا کنیم.

عزت اللهی در مورد اینکه چه زمان قصد دارد به عنوان لژیونر در خارج از ایران بازی کند، عنوان کرد: پیشنهادهایی شده است ولی سعی می کنم در بهترین زمان بهترین تصمیم بگیرم و هر موقع صلاح بود این کار را انجام دهم. با چند نفر از بزرگان مشورت گرفته ام و فعلا ترجیح دادم تا نیم فصل صبر کنم و پس از رقابت های جام جهانی تصمیم بگیرم.