بعد از پیروزی با ارزش پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، حالا شاگردان یحیی گل محمدی تا انتهای فصل ۶ بازی پیش رو دارند. پرسپولیس که رقابت نزدیکی با سپاهان در صدر جدول دارد تا پایان فصل ۳ بازی بیرون از خانه و ۳ دیدار داخل خانه انجام خواهد داد.

نکته جالب بازی‌های باقی مانده پرسپولیس تقابل با ۵ مربی استقلالی است که می‌تواند بسیار جذاب باشد. در این گزارش بازی‌های باقی مانده سرخ پوشان را تا پایان فصل بررسی می‌کنیم.

هفته بیست و پنجم؛ گل گهر | امیدوار به تکرار نتیجه بازی رفت

پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر چهارشنبه میزبان گل گهر و شاگردان امیر قلعه‌نویی است. سرخ پوشان در حالی به مصاف گل گهر خواهند رفت که این تیم را در دیدار رفت با ۵ گل شکست دادند و بهترین نتیجه این فصل خود را کسب کردند. هرچند این دیدار در تهران و به میزبانی پرسپولیس برگزار خواهد شد ولی تکرار نتیجه بازی رفت کمی‌دور از ذهن است. با این حال یحیی و تیمش امیدوارند بتوانند گل گهر را شکست دهند چون خیلی به این ۳ امتیاز نیاز دارند.

هفته بیست و ششم؛ فولاد | جنجال نیمکت‌ها

بدون شک سخت‌ترین دیدار پرسپولیس تا پایان فصل بازی با فولاد در اهواز خواهد بود. شاگردان نکونام به سختی در زمین خودشان می‌بازند ضمن اینکه انگیزه زیادی برای شکست بازی دور رفت دارند. نکته جالب و حاشیه ای این دیدار مربوط به جنجال نیمکت‌های دو تیم است. جاییکه در دیدار رفت مربیان دو تیم با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند و این درگیری به کنفرانس خبری بعد از بازی هم کشیده شد. دیدار رفت دو تیم با برتری دو بر یک پرسپولیس به پایان رسید.

هفته بیست و هفتم؛ آلومینیوم اراک | بازی انتقامی

پرسپولیس در هفته بیست و هفتم باید در یک بازی انتقامی به مصاف آلومینیوم اراک برود. این دیدار از این جهت اهمیت دارد که اراکی تنها باخت پرسپولیس را در این فصل رقم زدند. حالا سرخ پوشان به غیر از اینکه در راه قهرمانی به ۳ امتیاز این دیدار نیاز دارند می‌خواهد هرطور شده باخت دور رفت را جبران کند.

هفته بیست و هشتم؛ ماشین سازی | آخرین بازی خارج از تهران

دیدار پرسپولیس و ماشین سازی در هفته بیست و هشتم درحالی در تبریز برگزار خواهد شد که این دیدار آخرین بازی سرخ پوشان است که خارج از تهران انجام می‌شود. هرچند ماشین سازی روی کاغذ برای بقا شانس دارد ولی آنقدر نتایج این تیم در هفته‌های اخیر بد بوده که به احتمال فراوان تا بازی با پرسپولیس سقوطش به دسته پایین‌تر قطعی خواهد شد.

هفته بیست و نهم؛ تراکتور | یحیی به فکر دبل رسول

همین چند روز پیش پرسپولیس موفق شد در دیدار سوپرجام تراکتور را شکست دهد و قهرمان شود. حالا در یک هفته مانده به پایان لیگ دوباره این دو تیم باید در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند. تراکتور شانس زیادی برای کسب سهمیه ندارد ولی به هرحال آنها همیشه مقابل پرسپولیس انگیزه دارند. از طرفی یحیی برای رسیدن به جام قهرمانی هرطور شده می‌خواهد رسول را دبل کند چون لغزیدن در ادامه فصل ممکن است قهرمانی را از سرخ پوشان بگیرد.

هفته سی‌ام؛ پیکان | گلات قهرمانی در شهر قدس؟

در آخرین هفته لیگ سرخ پوشان پایتخت باید در شهر قدس به مصاف پیکان بروند. شاگردان تارتار نه سقوط می‌کنند و نه توانایی گرفتن سهمیه آسیایی را دارند. از همین رو یحیی و تیمش روی کاغذ نباید مشکلی برای بردن این تیم داشته باشند.

پرسپولیس به همراه سپاهان مدعیان اصلی قهرمانی هستند و این احتمال وجود دارد سرنوشت قهرمانی به دیدار هفته آخر بکشد. در هفته پایانی سپاهان در تهران باید به مصاف استقلال برود و به مراتب بازی سخت‌تری از پرسپولیس دارند.

حال باید دید یحیی و تیمش پنجمین قهرمانی متوالی را در شهر قدس بدست خواهند آورد یا اتفاقات دیگری رقم خواهد خورد.