سیامک نعمتی، وحید امیری و کمال کامیابی‌نیا سه بازیکن مصدوم تیم پرسپولیس که در طول هفته جاری تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی پیگیری کردند، سرخپوشان را در سفر به رفسنجان همراهی نکردند و نتوانستند تیم‌شان را در دیدار با مس همراهی کنند. عیسی آل‌کثیر دیگر بازیکن مصدوم پرسپولیس اما با بهبودی نسبی به رفسنجان سفر کرد.

وحید امیری بازیکن ملی پوش پرسپولیس در بازی تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی بحرین در مسابقات انتخابی جام جهانی مصدوم شد. این بازیکن علاوه بر سوپر جام، دیدار پرسپولیس مقابل مس رفسنجان را نیز از دست داد. گفته می‌شود که دوره درمان امیری ۱۴ روز است ولی به احتمال زیاد  این هافبک ملی پوش در بازی پرسپولیس هفته بیست و پنجم لیگ برتر  برابر گل گهر سیرجان در اختیار کادر فنی سرخپوشان قرار نخواهد گرفت. ظاهرا مصدومیت همسترینگ وحید امیری یک هفته دیگر هم زمان می‌خواهد تا مرتفع شود. او با این وضعیت به دیدار هفته بعدی تیمش برابر گل گهر سیرجان نخواهد رسید.

کمال کامیابی‌نیا نیز به خاطر مصدومیت از ناحیه مچ پا نتوانست زیاد در اردوی تیم ملی در بحرین بماند و منامه را به مقصد تهران ترک کرد تا زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس به مداوای مصدومیتش بپردازد. کادر پزشکی پرسپولیس از پاسخ قطعی به رسانه‌ها در مورد شرایط مصدومان این تیم خودداری کرده و فقط به یک خلاصه گزارش کلی درباره شرایط بازیکنان مصدوم این تیم بسنده می‌کنند. البته برخی منابع از قطعی بودن غیبت کامیابی‌نیا در دیدار بعدی پرسپولیس خبر داده‌اند. البته شرایط کمال نسبت به بقیه مصدومان بهتر بوده و این احتمال وجود دارد زودتر از وحید امیری به شرایط مسابقه برسد اما مربیان پرسپولیس به یک دلیل خاص تصمیم گرفتند او را با خود به رفسنجان نبرند.

از آنجایی که زمین مسابقه مس رفنسجان چمن مصنوعی است بنابراین کادرفنی پرسپولیس و یحیی گل محمدی تصمیم گرفتند ریسک نکنند. بازی کردن کمال کامیابی‌نیا در زمین چمن مصنوعی بدون شک مصدومیت او را تشدید می‌کرد.