پرسپولیس و مس رفسنجان روز جمعه در بازی برگشت لیگ بیستم به مصاف هم می روند.

یحیی گل محمدی برای این بازی احتمال دارد تغییراتی را در ترکیب پرسپولیس انجام دهد.پرسپولیس با ترکیب زیر برابر تیم مس رفسنجان صف آرایی می کند؛

دروازه بان؛ حامد لک

یحیی گل محمدی اگر هم بخواهد نمی تواند دست به دروازه تیمش بزند. حامد لک تنها گزینه باقی مانده پرسپولیس پس از سفر بی بازگشت رادوشوویچ به کرواسی است!

دفاع راست؛ مهدی شیری

این روزها یحیی گل محمدی دوباره به مهدی شیری امیدوار شده است. مدافع راست خوش اخلاق پرسپولیس مرد اول شادی های پس از بازی سوپرجام درتیمش بود که در رفسنجان هم درغیاب سیامک نعمتی مصدوم درترکیب اصلی به زمین خواهد رفت.

دفاع چپ؛ سعید آقایی

مدافع چپ مورد علاقه یحیی گل محمدی نیز آرام آرام به همان بازیکن رونده با ارسال های مواج تبدیل می شود. آقایی دربازی با تراکتور تبریز (تیم شهرش) نمایش خوبی ارائه داد و لبخند رضایت را روی لبان سرمربی پرسپولیس نشاند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل مس کرمان

دفاع وسط؛ سید جلال و کنعانی زادگان همان همیشگی!

دفاع میانی پرسپولیس نیز همان همیشگی است! سید جلال حسینی با تجربه و محمد حسین کنعانی زادگان به هارمونی و هماهنگی بالایی رسیده و در رفسنجان نیز درقلب خط دفاع این تیم به زمین خواهند رفت.

هافبک دفاعی: میلاد سرلک و احمد نوراللهی

هر آنچه درمورد سید جلال و کنعانی زادگان نوشتیم درمورد احمد نوراللهی و میلاد سرلک نیز صدق می کند. خوشبختی یحیی گل محمدی این است که هر سه هافبک دفاعی پرسپولیس (نوراللهی، سرلک و کامیابی نیا) ملی پوش هستند. البته نوراللهی کمی جلوتر از سرلک در رفسنجان بازی خواهد کرد.

هافبک راست؛ احسان پهلوان

احسان پهلوان که قبل از بازگشت مهدی ترابی به پرسپولیس حسابی نگران جایگاه ثابت خودش بود حالا درسمت راست خط میانی جای خودش را پیدا کرده است. او درسمت راست عملکرد خوبی داشته و با دوندگی بی امان و قدرت دربیلینگ خود زوج مناسبی با مهدی شیری ساخته است.

هافبک چپ؛ مهدی ترابی

ستاره خط میانی پرسپولیس هم جزو بازیکنان بدون جانشین این تیم است که یحیی گل محمدی تحت هر شرایطی سمت چپ خط میانی را به او می سپارد. زمین چمن مصنوعی اما صاف و هموار مس رفسنجان بهترین ورزشگاه برای خودنمایی مهدی ترابی تکنیکی، دریبل زن و شوتزن است. احتمال اینکه سرنوشت این دیدار را او تعیین کند بسیار زیاد است.

مهاجم سایه؛ امید عالیشاه

امید عالیشاه همچون سوپرجام انتخاب اصلی یحیی گل محمدی برای بازی درنقش مهاجم سایه است. کاپیتان دوم تکنیکی پرسپولیس هم می تواند با استفاده از دریبل های ویرانگر خودش خط دفاع میزبان را به هم بریزد. البته این احتمال هم وجود دارد که سرمربی پرسپولیس از عیسی آل کثیر در پست مهاجم سایه استفاده کرده و شهریار مغانلو را درترکیب اصلی بگذارد.

مهاجم نوک؛ عیسی آل کثیر

آماده ترین مهاجم فعلی پرسپولیس عیسی آل کثیر است که در بازی های حساس اخیر این تیم در سوپرجام و دربی موفق به گلزنی شده است. او جایگاه ثابتی درترکیب اصلی دارد و پیش بینی می شود در رفسنجان هم به عنوان مهاجم نوک به زمین برود.