به گزارش پارس ، به نقل ازفارس، شهرزاد مظفر سرمربی تیمی بود که برای اولین بار مدال نقره یکی از ورزش های تیمی بانوان را برای ایران در سطح آسیا به دست آورد.

تیم ملی فوتسال ایران در چهارمین دوره بازی های داخل سالن آسیا موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد.

بعد از این رقابت ها مظفر به رسم قدردانی از همه عواملی که در موفقیت تیمش نقش داشتند، متنی را در اختیار خبرگزاری فارس قرار داد که در زیر می خوانید:

« بدون شک کسب اولین مدال نقره آسیایی ورزش های توپی و گروهی بانوان مرهون زحمات و تلاش های همه عزیزانی است که از آغاز فعالیت فوتسال بانوان تاکنون و در طی ۱۲ سال گذشته با وجود سختی های فراوان در جهت رشد و توسعه آن کوشیده اند. این افتخار متعلق به خانواده بزرگ ورزش بانوان و به ویژه فوتسال است و مسلما همگی در این پیروزی سهیم و شریک هستیم.

شاید ارزش واقعی این موفقیت را بیش از کسب عنوان نایب قهرمانی، باید در کسب هویتی جدید برای تیم ملی فوتسال بانوان در میان مردم و جامعه ورزش جست و جو کرد.

مردم عزیز ایران بدانند که دختران شان با اراده ای آهنین و شور و شوقی وصف ناشدنی، درصدد کسب عنوان قهرمانی و خلق حماسه ای طلایی رنگ بودند که هر چند میسر نشد، اما استقبال گرم و بی نظیر شما از فرزندان تان، خاطره ای جاودان در قلب مان به یادگار گذاشت، خاطره ای به رنگ طلا.

من به نمایندگی از طرف کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان، دست تمام کسانی را که صادقانه و خالصانه از تیم ملی حمایت کردند به گرمی می فشارم و استمرار و تداوم آن را خواستارم.

لازم است مراتب قدردانی و سپاس خود را از مجلس شورای اسلامی، کانون محترم مربیان، باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، جناب آقای کارلوس کی روش، سرمربی افتخار آفرین تیم ملی فوتبال اعلام دارم که با بیانیه های خود، انگیزه و امیدمان را برای ادامه راه دو چندان نمودند.

همچنین از این فرصت استفاده کرده و راهیابی تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی برزیل و پیروزی های غرورآفرین تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی و قهرمانی مقتدرانه تیم ملی فوتسال مردان در بازی های آسیایی کره را تبریک عرض می کنم.

در پایان از فدراسیون محترم فوتبال، کارکنان زحمتکش کمپ تیم های ملی، رسانه ها و ارباب جراید، همکاران عزیزم در کادر فنی و به ویژه بازیکنان فداکار و خانواده های گرامی شان سپاسگزارم که بیشترین نقش را در کسب این موفقیت ارزشمند داشتند.

اطمینان دارم که ورزش بانوان پیروزی های بزرگ تری را در آینده رقم خواهد زد.