روابط عمومی باشگاه پدیده نوشت: در پی اشتباهات متعدد کمیل غلامی ،داور بازی پدیده و استقلال در ورزشگاه آزادی که مورد تایید تمامی کارشناسان داوری نیز قرار گرفته است، باشگاه پدیده طی شکوائیه‌ای رسمی از او شکایت کرد.

در نامه باشگاه پدیده به فدراسیون فوتبال به تمام موارد و اشتباهات محرز داور این مسابقه که نشان می داد از تجربه ناکافی برخوردار است ، خصوصا در صحنه پنالتی اشاره شده و رسیدگی به حقوق ضایع شده و برخورد قاطع با داور این بازی ذکر شده است.

در بخش دیگری از نامه اعتراضی باشگاه پدیده خراسان آمده است:با احترام به جامعه داوری فوتبال، اما  مشخص نیست نوار اشتباهات برخی داوران کم تجربه و حتی بی تجربه چه زمانی می خواهد به پایان برسد، آن هم در روزهایی که متاسفانه با انتخاب این چنین داورانی در بازی های حساسی که تیم های بحران رده پایتخت نشین  یک سمت ماجرا هستند، چنین اشتباهاتی علامت سوالات زیادی را تداعی می کند.

این در شرایطی است که تیم های شهرستانی گویا حامی در فدراسیون ندارند و به نظر می‌رسد همه ارکان فدراسیون برای چند تیم خاص و خروج آنها از بحران تصمیم گیری می کنند.

با این حال اعتقاد داریم  فدراسیون باید تمام تلاش خود را برای کاهش اشتباهات داوری انجام دهد، زیرا پس از اشتباه آنها عذر خواهی داوران و مسئولان فدارسیون دردی از ما و هوادارانمان را دوا نخواهد کرد.