حسین حسینی پس از پیروزی 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل پدیده اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم. در هفته‌های اخیر تیم ما از نظر روحی شرایط خوبی نداشت و همه بازیکنان مشکل داشتند و آماده نبودیم. خدا را شکر که امروز توانستیم در دیداری که گره خورده بود، برنده شویم.

وی با اشاره به مشکلات تیم فوتبال استقلال در روزهای اخیر، تصریح کرد: در چند سال اخیر خیلی درمورد مشکلات صحبت کردیم و دیگر خسته‌ شده‌ایم. زمین تمرین و رختکنی که در اختیار داریم در حد نام استقلال نیست. هر سال تیم در مباحث مدیریتی به مشکل می‌خورد.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم از مددی یا فرد خاصی نام بیاورم و بگویم ضعیف بودند، اما هر سال همین مشکلات را داشتیم. هر مدیرعاملی که آمده به مشکل خورده و نتوانسته آنجور که باید و شاید برای استقلال کارایی داشته باشد. ما خودمان خسته شده‌ایم.

وی تصریح کرد: برخی از بازیکنان 30 درصد، برخی 50 درصد و برخی دیگر که مبلغ قراردادشان کمتر بوده تا 60درصد از قراردادشان را دریافت کرده‌اند. من از سال 91 در این باشگاه بودم و سال‌های گذشته اینقدر مشکل نداشتیم. امسال فاجعه بوده است و شاید باور نکنید که بازیکنان جوان ما دنبال کارت به کارت هستند تا 2-3 میلیون تومان جابجا کرده و مشکلات‌شان را رفع کنند. وقتی بازیکن تمرکز نداشته باشد کارایی کافی را هم در زمین نخواهد داشت.

حسینی عنوان کرد: به نظر من تیم بزرگی مانند استقلال که اینقدر هوادار دارد و می‌تواند در آسیا عرضه اندام کند، حیف است که اینگونه در حقش احجاف شود. ما چیز زیادی هم نمی‌خواهیم؛ پول قرارداد و زمین تمرین را بدهد و خنده‌ دار است که بخواهیم درمورد سالن بدنسازی و استخر صحبت کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه ما چند ماه دیگر با تیم الهلال بازی داریم، افزود: اگر آنها امکانات ما را ببینند به ما می‌خندند. اگر ما بخواهیم در زمین با حریف رقابت کنیم باید در شرایط برابر قرار داشته باشیم.

وی در مورد حواشی امروز باشگاه استقلال و حکم جلبی که برای مرادمند صادر شده بود، تصریح کرد: مدتی می‌گفتند که فوتبالیست‌ها پولکی هستند، اما ما شغل‌مان فوتبال است و تا سن خاصی می‌توانیم درآمد داشته باشیم. ضمن اینکه حرفه و شغل دیگری هم نداریم. همه ما خانواده داریم و بازیکنان روی پول‌های خود حساب کرده‌اند. مردامند زمانی که می‌خواست چک بدهد روی پولی که قرار بود از باشگاه بگیرد حساب کرده بود.

حسینی با بیان اینکه همه بازیکنان مشکل دارند، گفت: دلم برای بازیکنان جوان می‌سوزد که دنبال 2-3 میلیون تومان هستند. نمی‌خواهم از فرد خاصی نام بیاورم و بگویم خوب است یا بد؛ اما سوال من این است که چرا در سال‌های اخیر اینقدر مدیریت استقلال مشکل داشته است؟