به گزارش پارس به نقل ازایسنا، رقابت های وزنه برداری که یکی از امیدهای کاروان دانشجویان ایران برای کسب مدال بازی های دانشجویان جهان است در دسته ۶۹ کیلوگرم آغاز شده و نماینده ی ایران آماده است تا با بالا بردن فولاد سرد، مدال خوش رنگی از کازان سوغاتی بیاورد.

در دسته ۶۹ کیلوگرم جابر بهروزی که با دریافت مدال طلای رقابت های قهرمانی آسیا، از مدعیان کسب مدال دانشجویان جهان در این وزن است رقابت خود را روی تخته آغاز می کند. بهروزی در حالی ۳۲۰ کیلوگرم را به عنوان ورودی خود اعلام کرده که دو وزنه بردار آذربایجانی و فرانسوی با ۸ کیلوگرم بالاتر حداقل روی کاغذ شانس بیشتری از او برای رسیدن به مدال طلا دارند.

اعضای کنسولگری ایران در کازان نیز به همراه خانواده های خود برای تماشای رقابت بهروزی به ورزشگاه آمده اند. بهادر مولایی وزنه بردار فوق سنگین ایران نیز از ساعتی پیش از آغاز مسابقه در سالن حضور داشت تا هم تیمی اش را تشویق کند. سایر ملی پوشان نیز در ادامه در سالن حاضر شدند.

هم اکنون مراسم معرفی وزنه برداران این دسته در حال برگزاری است ومسابقات از دقایقی دیگر آغاز خواهد شد. سالن آکپوپوره کازان که مسابقات وزنه برداری در آن برگزار می شود، مملو از تماشاگران روسی است.

کاروان ایران در این دوره از رقابت ها تنها در دو رشته ی وزنه برداری و کشتی شرکت کرده و صمیمی نیز به عنوان تنها نماینده دوومیدانی ایران در ماده پرتاب دیسک حضور دارد.

کاروان ایران هنوز موفق به کسب مدال از این رقابت ها نشده است.