تیم فوتبال پرسپولیس با وجود حضور در جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر فصل جاری با حاشیه‌هایی در خصوص تمدید زودتر از موعد قرارداد بازیکنان خود روبرو شد.

موضوعی که با شروع مذاکرات شفاهی و کتبی ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه با بازیکنان برای تمدید قرارداد شکل جدی تری به خود گرفت.

مدیران باشگاه بر خلاف اینکه شروع زودهنگام مذاکره برای تمدید قرارداد را رسانه‌ای نکنند صحبت از ارسال انواع پیام‌های مختلف رسمی و غیر رسمی به وحید امیری، مهدی شیری ، امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا، احمد نورالهی و محمدحسین کنعانی زادگان و شهریار مغانلو داشتند تا نگاه هواداران این تیم را به موضوع تمدید قرارداد معطوف کند.

محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس زودتر از اینکه پای میز مذاکره برای تمدید قرارداد بنشیند به الاهلی قطر پاسخ مثبت داد تا فصل آینده در این تیم بازی کند.

با این حال سایر بازیکنان پرسپولیس نیز غیر از احمد نورالهی حاضر به تمدید قرارداد خود برای فصل آینده گرفته اند و از مدیر برنامه‌های خود خواسته اند به سایر پیشنهادات پاسخ منفی دهند.

نورالهی نیز حاضر به مذاکره با باشگاه پرسپولیس شده است اما انتظار دارد برای گذشتن از پیشنهاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلاری‌اش از لیگ ستارگان قطر پول خوبی از پرسپولیس دریافت کند. این بازیکن همه چیز را به پایان فصل جاری لیگ برتر موکول کرده است.

سرخپوشان در حالی برای ماندن در جمع شاگردان یحیی گل محمدی پاسخ مثبت داده‌اند که هواداران این تیم تصور می‌کردند قرارداد بازیکنانی که در اردوی تیم ملی حضور ندارند در تعطیلات فعلی لیگ برتر تمدید می‌شود اما باشگاه پرسپولیس هیچ اقدام مثبتی در جهت تمدید این قراردادها بر نداشته است تا وضعیت آنها همچنان نامعلوم باقی بماند.