شهاب الدین عزیزی خادم در حاشیه تمرینات تیم ملی فوتبال قبل از اعزام به بحرین، حضور مسعود سلطانی فر در محل تمرینات را ستایش کرد و اظهار داشت: وزیر ورزش و جوانان با وجود مشغله فراوان و جلسه هیات دولت، حضور بسیار موثری در کیش داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به حمایتهای وزیر ورزش و جوانان به ملی پوشان این رشته گفت: مسعود سلطانی‌فر آنچه که در توان داشت به تیم ملی کمک کرد و امروز هم با پیگیری وزیر ورزش و جوانان و حمایت سازمان برنامه و بودجه کاربزرگی برای فوتبال انجام شد.

وی در ادامه با اشاره به پرداخت ۱۰ میلیارد تومان از سوی سلطانی فر ، این اقدام وزارت ورزش و جوانان را در روحیه بخشی ملی پوشان اثربخش توصیف کرد.

عزیزی خادم در ادامه سخنان حمایتگرانه وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران و ملی پوشان، فوتبال را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: در آستانه دیدارهای مهم تیم ملی فوتبال در بحرین این جمله از سوی سلطانی فر که "هیچ محدودیتی به لحاظ کمک مالی به تیم ملی نداریم"، بسیار مسرت بخش است و انگیزه مضاعفی را برای تیم ملی فوتبال ایران بوجود آورده است.

عزیزی خادم در بخش دیگری از سخنانش توضیحاتی را در خصوص احداث و راه اندازی کمپ تیم ملی در کیش ارائه کرد.

او گفت: در این خصوص کار تفاهم‌نامه کمپ تیم‌های ملی فوتبال در کیش با مشارکت فدراسیون فوتبال و سازمان منطقه آزاد کیش هم انجام شده است.

رئیس فدراسیون فوتبال سفر سلطانی فر به جزیره کیش را بسیار پرخیر و برکت توصیف کرد و در ادامه از تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای ساخت کمپ تیم ملی از سوی وزیر ورزش خبر داد و با ارزشمند خواندن این اقدام، گفت: قرارداد ساخت کمپ تیم ملی هفته آینده منعقد خواهد شد.