سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 20 سال در خصوص دیدار دوستانه برابر تیم ملی فوتبال بزرگسالان گفت: بعد از دو سال تعطیلی تیم های ملی، اردوها از سر گرفته شده و امروز شاهد این بودیم که دو تیم مقابل هم قرار گرفتند. بدون شک برای آماده سازی هر تیمی، نیاز به بازی دوستانه داریم. بازیکنان ما بسیار جوانتر از تیم بزرگسالان بودند و بازی برابر آنها برایشان تجربه مفیدی بود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بازیکنان تیم بزرگسالان در لیگ شاغل هستند و بازی می‌کنند و از شرایط خوبی بهره می بردند اما بازیکنان ما آمادگی چندانی نداشته و فقط در اردوها به یک شرایط مناسب و نسبی رسیدند. حتی برخی از بازیکنان اصلا تیم باشگاهی نداشته و تمرینات خود را به صورت انفرادی برگزار می کنند.

آزمون بیان کرد: از بازیکنان خواستم که نکات فنی را اجرا کنند و اضطراب و ترسی که درونشان هست را دور کنند. هم از شرایط سنی و هم از لحاظ جسمانی بازیکنان بزرگسال از بازیکنان ما یک سر و گردن بالاتر بودند. اما خوشبختانه شاهد بازی خوبی از ملی پوشانم بودم. تا دو دقیقه آخر مسابقه از روند بازی گل نخوردیم و از ضربه کرنر گل دوم را دریافت کردیم. تمرکز در دقایق پایانی از دست بازیکنان رفت و متاسفانه گل دوم  وارد دروازه شد. بازیکنانم جوان و با انگیزه هستند. چند فرصت گل هم داشتند که به گل تبدیل نشد.در مجموع از عملکردشان راضی هستم.

وی گفت: هر دو تیم بازی خوبی ارائه دادند و محک خوبی خوردند. همانطور که می دانید یک مسابقه برابری می کند با 10 تا 15 جلسه تمرین. امیدوارم برگزاری بازیهای دوستانه بیشتر شود تا ملی پوشان در شرایط مسابقه قرار بگیرند و کادر فنی با پی بردن به نقاط ضعف و قوت، برنامه ریزی دقیقی را طراحی کند.

آزمون در پایان ضمن تشکر از حضور رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم با حمایت فدراسیون، مسئولین، نمایندگان مجلس و وزارت ورزش وجوانان که حضورشان بسیار دلگرم کننده بود، در مسیر رشد و توسعه قرار بگیریم. تیم ملی نیاز به بازیهای تدارکاتی با کشورهای مختلف دارد تا بتواند پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کند.