به گزارش پارس ، به نقل ازمهر، سیروس دین محمدی در خصوص وضعیت تیم استقلال برای فصل آینده لیگ برتر گفت: من همیشه گفته ام که استقلال باید یک تیم قدرتمند داشته باشد و در حال حاضر نیز همینطور است. استقلال تیم خوبی را بسته و بسیار امیدوار هستیم که در لیگ قهرمانان آسیا نیز بتواند عنوان قهرمانی را کسب کند.

وی در خصوص این که گفته می شود میانگین سنی تیم استقلال بالاست، عنوان کرد: مطمئن باشید چیدمان تیم طوری است که تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان ترکیب اصلی را تشکیل بدهند. بازیکنان از نظر بدنی در شرایط خوبی هستند. سال گذشته همه می گفتند مجیدی پابه سن گذاشته است ولی دیدید که چقدر آماده بود و برای تیم هم مفید واقع شد.

آنالیزور تیم فوتبال استقلال با تاکید بر این که تجربه بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا به کار آبی پوشان می آید، اظهار کرد: در لیگ قهرمانان آسیا تجربه یک شرط لازم است و بازیکنان با تجربه در چنین میدان هایی کارایی زیادی خواهند داشت.

دین محمدی همچنین با اشاره به اردوی استقلال در اوکراین گفت: این اردو خیلی مفید خواهد بود. این که در دوران آماده سازی بازیکنان در کنار یکدیگر حضور داشته باشند خیلی خوب است. این موضوع هم رفاقت ها را در تیم بیشتر می کند و هم این که در تمرینات آماده سازی شرایط بهتری را به وجود می آورد تا بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند.

وی درباره حریف تایلندی تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا نیز عنوان کرد: فعلا برای آنالیز این تیم زود است. بوریرام تایلند تیم قدرتمندی است ولی بهتر است چند هفته مانده به بازی با این تیم در شهریورماه مورد آنالیز قرار گیرد تا آخرین تحولات این تیم را تحت کنترل بگیریم.