به گزارش پارس ، به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از پرداخت مابقی مطالبات نلو وینگادا سرمربی اسبق پرسپولیس و دستیارش و تسویه حساب نهایی با وی خبر داد.

محمد رویانیان در گفت و گو با این سایت گفت: نلو وینگادا سرمربی اسبق پرسپولیس به فیفا شکایت کرده بود و مدعی دریافت مطالباتی نزدیک به ۴۵۰ هزار دلار شده بود. در این راستا بخش حقوقی باشگاه پیگیری های لازم را انجام داد و ادعاهایی را مطرح کرد. در ادامه مذاکراتی نیز با خود وینگادا انجام شد و در نهایت مقرر شد ۳۵۰ هزار دلار به این مربی پرتغالی و دستیارش پرداخت کنیم.

وی افزود: هفته گذشته اقدام به تهیه ۲۴۰ هزار دلار کرده و آن را به وینگادا و دستیارش پرداخت کردیم. به هواداران گفته بودیم که نگران این پرونده نباشند. بنده با وجود شرایط فعلی، با حساسیت و دقت هرچه بیشتر، این پرونده را پیگیری کرده و برای بستن آن، تلاش هایی کردم تا مشکلی برای پرسپولیس به وجود نیاید.

رویانیان ادامه داد: خوشبختانه ۱۱۰ هزار دلار باقیمانده نیز امروز با مساعدت و حمایت مالی دکتر طباطبایی، مدیریت شرکت سپنتا حامی پرسپولیس و همین طور پیشکسوت هوادار احمد یوسفی در خارج از کشور به حساب وینگادا واریز شد. بدین ترتیب مطالبات وینگادا را به طور کامل پرداخت کردیم و تسویه حساب نهایی با ایشان و دستیارش انجام شد.