بهزاد داداش‌زاده در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، اظهار داشت: در کل شاهد بازی بی‌روحی بودیم و خیلی تاکتیکی نبود. دربی در نیمه اول خیلی سرد و غیردلچسب بود؛ اما در نیمه دوم شاهد بازی بهتری بودیم.

وی افزود: در نیمه مربیان، یحیی گل‌محمدی و پرسپولیس برنده شدند. به نظرم گُل‌محمدی در این بازی منطقی‌تر بازی کرد و تعویض‌های بهتری انجام داد که منجر به پیروزی سرخ‌پوشان شد. پرسپولیس بعد از این پیروزی و کسب ۳ امتیاز، ۸۰ درصد مسیر قهرمانی را طی کرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره حواشی پایان دربی 95 عنوان کرد: وقتی تیمی نیمکت قوی داشته باشد به دنبال کار تاکتیکی می‌رود. نه اینکه مربی بعضی تیم‌ها دنبال درگیری بودند. فرق نمی‌کند مربی درگیرشونده از کدام تیم بوده است، مهم این است که لکه تاریخی بر فوتبال ما ثبت شد. هر تیمی باید مربی بزرگی مانند باقری داشته باشد که حواشی را جمع کند و تیم را کنترل کند.

داداش‌زاده در خصوص گلزنی عیسی آل‌کثیر تصریح کرد: آل‌کثیر با گلزنی در دربی خودش را ثابت کرد. این مهاجم همیشه بوی گل می‌دهد و می‌تواند به سرخ‌پوشان کمک کند.

وی درباره تفاوت پرسپولیس و استقلال در دربی ۹۵ گفت: فرق دو تیم در دربی ۹۵ همدلی بود. حتی تدارکات پرسپولیس و بازیکنان تعویضی‌اش همدل هستند؛ اما این همدلی در استقلال کمتر دیده می‌شود.