به گزارش پارس ، به نقل ازتسنیم، تیم ملی والیبال کشورمان در نهمین دیدار خود در لیگ جهانی، روز جمعه میزبان آلمان است. این دیدار ساعت ۲۱ در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار می شود.

موفقیت های اخیر والیبال در لیگ جهانی و برتری برابر تیم های چون صربستان، ایتالیا و کوبا سبب شده تب والیبال نه تنها میان علاقه مندان به ورزش بلکه میان رجل سیاسی کشور نیز بالا برود تا جایی که این روزها سیل درخواست ها برای دریافت دعوتنامه بازی به فدراسیون والیبال سرازیر شود.

محمد رضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال با تایید این موضوع به خبرنگار ورزشی تسنیم گفت: در چند روز اخیر از ارگان ها و وزارتخانه های مختلف درخواست بلیت برای تماشای این بازی شده است. ما هم در حد توان تلاش کرده ایم به این درخواست ها پاسخ مثبت دهیم اما در برخی امور با موانعی نیز روبه رو هستیم.

آیا احتمال دارد رئیس جمهور برای تماشای این بازی به تالار ۱۲ هزار نفری آزادی برود؟ رئیس فدراسیون والیبال در پاسخ به این پرسش عنوان کرد: احتمالش وجود دارد اما تا امروز چیزی به ما اعلام نشده است.

موضوع دیگری که این روزها در مورد والیبال مطرح می شود، بحث پروازهای اختصاصی تیم ملی است. داورزنی در این باره گفت: هماهنگی های لازم برای پرواز اختصاصی تیم ملی از هاوانا به تهران انجام شده بود اما به دلیل آنکه کشورهای حاضر در طول مسیر با این پرواز موافقت نکردند، تیم ملی نتوانست از پرواز اختصاصی استفاده کند.

بلیت بازی ایران و آلمان به صورت اینترنتی و به قیمت ۵۰ هزار ریال به فروش می رسد. دیدار اول جمعه شب و دیدار دوم یکشنبه شب آینده برگزار می شود.