با حکم منصور قنبرزاده، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال ، نیما نکیسا سرپرست دپارتمان آموزش فدراسیون فوتبال  شد.

در حکم قنبرزاده خطاب به نکیسا آمده است: با عنایت به تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و به استناد بند 7 ماده 67 اساسنامه مصوب فدراسیون، به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دپارتمان آموزش منصوب می شوید. امید است با تلاش مستمر جنابعالی و دیگر همکاران، در راستای مسئولیت این دپارتمان، شاهد ارتقا بیش از پیش فدراسیون باشیم. موفقیت و بهروزی روز افزونتان را در انجام وظایف مهمی که بر عهده دارید از خداوند منان مسئلت می کنم.

گفتنی است، وی دارای مدرک کارشناسی ارشد تربیت بدنی گرایش آسیب شناسی ور زشی و حرکات اصلاحی، دانشجوی مقطع دکتری آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی- دانشگاه تهران با رتبه 3 و همچنین دارای مدرک مربیگری درجه A آسیا بوده است. از سوابق وی می توان به تدریس در دانشگاه در دروس تخصصی آسیب شناسی و حرکات اصلاحی، آناتومی، آسیب شناسی ورزش، حرکات اصلاحی، حرکت شناسی، زبان تخصصی، اصول مربیگری حرفه ای و اصول علم تمرین، نگارش کتاب در زمینه های مختلف، رئیس پنل و سخنران آسیب شناسی و روانشناسی ورزش در همایش فوتبال کلینیک اشاره کرد.

همچنین وی در کارنامه خود سابقه سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان داماش تهران، سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان تهران مبدل، مربی تیم فوتبال بزرگسالان نفت تهران، سابقه 14 سال مربیگری و سرمربیگری در فوتبال پایه و بزرگسالان، حضور در لیگ یونان به عنوان اولین لژیونر دروازه بانی آسیا از سال 1998 تا 2000، کسب عنوان سیزدهمین دروازبان جهان در سال 1998، حضور در جام باشگاههای فوتبال آسیا، 2 دوره حضور در جام باشگاههای فوتبال آسیا با تیم پرسپولیس، کسب مقام قهرمانی المپیک آسیایی تایلند در سال 1998، کسب مقام نایب قهرمانی جاک راجیو گاندی هندوستان با تیم المپیک در سال 1993، کسب مقام سوم جام ملتهای آسیا در سال 1996 امارات را دارد.