سعید لطفی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: پیش از هر چیز جا دارد درگذشت آقای دست‌نشان را به جامعه فوتبال و خانواده ایشان تسلیت بگویم. درباره بازی باید بگویم که ما شناخت کافی از مس رفسنجان داریم. این تیم بسیار تیم خوب و کادرفنی باکیفیت و باشخصیت و بادانشی دارند. می‌دانیم فردا بازی سختی داریم. ما هم تیم پرانرژی و جوانی داریم و قطعا بازی سختی برای هر دو تیم است.

وی ادامه داد: ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که دل هواداران‌مان را شاد کنیم و دست پر از این بازی بیرون بیاییم. خواهشی که از سازمان لیگ داریم این است که ما می‌دانیم که زحمت می‌کشند و شرایط سخت است ولی اگر بتوانند بازی‌ها را همزمان برگزار کنند ممنون می‌شویم، چون تیم‌های بالا و پایین جدول در شرایطی هستند که این تصمیم روی نتایج بازی‌ها تاثیرگذار است و می‌تواند نتایج غیرفوتبالی رقم نخورد. امیداوریم  که فردا گروه داوری یک روز خوب داشته باشند و با حداقل اشتباه داوری کنند.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص محروم و مصدوم تیمش در بازی فردا گفت: دو بازیکن ما مصدوم هستند، عسگری و احمدی در اختیار نداریم اما بقیه بازیکنان‌مان آماده هستند و مشکل خاصی نداریم.