رسول خطیبی پس از تساوی بدون گل مقابل نیروی هوایی عراق در نشست خبری اظهار داشت: همانطور که پیش بینی می کردم بازی فیزیکی بود و سعی کردیم جنگ‌های تک به تک را ببریم.

در این مورد موفق بودیم اما از دقیقه 70 به بعد دچار افت بدنی شدیم در آن دقایق حریف می‌توانست به ما گل بزند با اشتباه‌های فردی اما بازیکنان ما از نظر تمرکزی بالا بودند و به حریف موقعیت آنچنانی ندادیم. ما چند موقعیت گلزنی داشتیم می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

وی افزود: باید ریکاوری‌مان برای بازی بعدی قوی باشد. تیمی که ریکاوری خوبی داشته باشد موفق خواهد شد زیرا دو روز یک بار بازی داریم و شرایط برای بازیکنان سخت‌تر می شود. امیدوارم برای بازی بعدی ریکاوری خوبی داشته باشیم و از نظر بدنی کم نیاوریم. هر تیمی که از نظر بدنی کم نیاورد و خوب باشد موفق می‌شود.

سرمربی تراکتور تبریز در مورد اینکه با توجه به انتخاب اخباری به عنوان بازیکن میدان می توان گفت تیم شما برای یک امتیاز آمده بودید، اظهار داشت:  از نظر دروازه‌بانی در جمع 4 تیم گروه بهترین دروازه بان را داریم که راحت و با تمرکز بالا بازی می کند و مشکلی از این بابت نداریم. ما برای سه امتیاز آمده بودیم نه یک امتیاز، خوشخبتانه باید بگویم خبرنگاران چرا از داوری نمی پرسند؟ جای سوال دارد برای ما اعتراض نداریم اما جای سوال دارد که بازی قبل یک پنالتی برای ما گرفته نشد و در این بازی هم بازیکنان ما می افتادند و با این همه تعویض فقط 3 دقیقه وقت تلف شده اعلام شد.