محرم نویدکیا ، سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی تیمش برابر تیم سایپا اظهار کرد: سال نو را به همه تبریک می‌گویم و امیدوارم سال خوبی باشد. نیمه اول مسابقه خیلی خوب بازی کردیم. سعی کردیم در یک سوم میانی زمین از هافبک‌های سایپا توپ بگیریم و پرس شدید داشته باشیم. کار را به نحو احسن دنبال کردیم و توپ‌های زیادی گرفتیم، اما در فاز تهاجمی خیلی خوب از موقعیت‌ها سود نبردیم.

او افزود: شرایط خوبی در پاس‌ها و ضربات آخر نداشتیم، اما در نیمه دوم سعی کردیم بازی را اداره کنیم و این موضوع طبیعی بود. به هر حال تیم سایپا اواخر بازی به دنبال امتیاز بود و ما هم می‌خواستیم ۳ امتیاز را حفظ کنیم به همین علت آن‌ها فشار آوردند و ما عقب بازی کردیم. با این حال بازی خوبی بود و اگر در فاز تهاجمی ضربات خوبی می‌زدیم در آن صورت می‌توانستیم شرایط بهتری داشته باشیم.

بهترین نفرات ایران را در اختیار داریم 

سرمربی سپاهان درباره عملکرد تیمش در  ۲ بازی اخیر که با برتری و صدرنشینی همراه بود، گفت: واقعیت این است که ما شرایط ایده آلی نداشتیم. ما بهترین نفرات ایران را داریم، اما دلم می‌خواست تیمم طبق تاکتیک مدنظرم بازی کند. بازیکنان برای رسیدن به بلوغ تاکتیکی مدنظر من و کادر فنی احتیاج به زمان دارند.

او ادامه داد: خوشبختانه روز به روز شرایط تاکتیکی ما بهتر می‌شود و سعی می‌کنیم آن چیزی که دنبالش هستیم را پیگیری کنیم.  مدافعان چپ و راست ما یاد گرفتند که در ضدحملات به عنوان بازیکن شماره ۶ باید وارد بازی شوند و نه اینکه فقط لب خط به سمت عقب برگردند. شاید این مسائل تاکتیکی در روز‌های ابتدایی برای آن‌ها پیچیده بود.  

نویدکیا گفت: اعتقاد دارم که سرمربی و همکارانش موظف هستند که بهترین شرایط را برای تیم خود فراهم کنند. ممکن است که ما ۱۰ روز یک بار بازی کنیم، اما بین آن یک بازی دوستانه داشته باشیم تا بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند.  به نظرم زمان مشخص خواهد کرد که چقدر از نظر علمی و فنی در تیم موثر عمل کرده ایم.

او درباره دلیل استفاده از یک آرم مخصوص روی لباس خود خاطرنشان کرد: روز گذشته در فرودگاه گفتند برای حمایت از بچه‌هایی که امکان دارد به دلیل حضور در خانه در شرایط کرونایی عصبی شوند یا در جامعه دچار خشونت شوند، پویشی راه افتاده و من هم با کمال میل و افتخار قبول کردم در این پویش شرکت کنم.