تیم فوتبال استقلال تهران روز گذشته و در چارچوب هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان رفت که این دیدار در پایان نود دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در روزی که محمد نادری به دلیل ۴ اخطاره بودن امکان حضور در این دیدار را از دست داد و هرویه میلیچ مدافع کروات آبی پوشان هم در شرایط بازی قرار داشت، فرهاد مجیدی ترجیح داد متین کریم زاده را در پست دفاع چپ به کار گرفته و از هرویه میلیچ در نقش هافبک سمت چپ استفاده کند.

با اینکه این ترکیب از ابتدای نیمه دوم و با ورود قایدی به زمین تغییر کرد و میلیچ به پست تخصصی اش بازگشت، اما به نظر می‌رسد مجیدی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، برنامه‌های جدیدی برای میلیچ داشته و شرح وظیفه تازه‌ای برای او تعریف کرده است.

با توجه به جا افتادن محمد نادری در ترکیب آبی پوشان، کادر فنی استقلال ترجیح می‌دهد در ترکیب ثابت از این بازیکن که از قد بلندی هم بهره می‌برد استفاده کرده و میلیچ مثل نیمه اول دیدار مقابل پیکان در پست هافبک یا وینگر سمت چپ بازی کند.

دیدارهای آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیا از روز ۲۶ فروردین در جده عربستان آغاز می‌شود و کاروان این تیم ۴ روز پیش از آغاز این رقابتها با پرواز چارتر تهران را به مقصد جده ترک می‌کند.