شهریار مغانلو یکی از خریدهای زمستانی پرسپولیس بود. مهاجمی که برای حل کردن مشکل گلزنی تیم گل‌محمدی به پرسپولیس آمد. او مقابل نفت مسجد سلیمان اولین حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس تجربه کرد و نقش ویژه ای نیز در این برد ایفا کرد. تاثیر مستقیم او روی هر دو گل پرسپولیس روز خوبی را برای او ساخت هر چند شوت زیبای او از راه دور به تیرک خورد و به گل تبدیل نشد.

این مهاجم در سال ۹۹ علاوه بر حضور در پرسپولیس فرصت حضور و گلزنی در فوتبال اروپا را نیز به دست آورد. بخشی از مصاحبه او را در ادامه می خوانید:

*هر کسی وقتی در یک مسیر قدم می‌گذارد اهدافی برای خود متصور می شود. وقتی هم فوتبالیست شدم حضور در پرسپولیس یکی از اهداف و آرزوهای من در کودکی بود. خوشحالم که این اتفاق  سرانجام رخ داد و به یکی از اهدافم رسیدم.

*در مقطع اولی که پرسپولیس من را می خواست بازیکن پیکان بودم و باشگاه تصمیم گیرنده بود. در مقطع دوم هم پیشنهاد خوبی از سانتا کلارا دریافت کردم که پس از مشورت ترجیح دادم به فوتبال اروپا بروم. هنگامی هم که پرسپولیس پیشنهاد حضور در این تیم را داد شرایط را مهیا دیدم و امیدوارم که بتوانم انتظار هواداران را برآورده کنم.

*اینکه الان در پرسپولیس هستم نشانه علاقه‌ام به این تیم است. باید ببینیم در آینده چه پیش خواهد آمد. اما تمام تلاشم را به کار می گیرم تا روزی که افتخار پوشیدن پیراهن پرسپولیس را  دارم، برای موفقیت تیم تلاش کنم.

*بی صبرانه منتظرم تا مقابل هواداران پرسپولیس به میدان بروم و برای آن لحظه شماری می کنم. امیدوارم مردم کشورم همیشه سالم و سلامت باشند و هر چه زودتر از شر ویروس کرونا خلاص شویم.