علی اصغر مدیر روستا درباره تساوی یک بر یک تیم فوتبال پیکان مقابل استقلال در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به اینکه مقابل تیم بالای جدولی و ریشه دار استقلال در ورزشگاه آزادی بازی می کردیم، بچه‌های ما خیلی توان گذاشته و زحمت کشیدند. مزد زحمات‌مان را هم گرفتیم و به دلیل برگزاری بازی در خانه حریف، یک امتیاز هم برای ما قابل قبول و خوب بود. 

وی درباره آینده تیم پیکان اضافه کرد: امتیازها به هم نزدیک است و اگر سه امتیاز دیدار با استقلال را کسب می کردیم، خیلی بهتر می توانستیم خودمان را در جدول نشان بدهیم. سعی داریم این روند را  ادامه بدهیم. اگر در دیدارهای خانگی سه امتیاز را به دست آورده و در خانه حریف هم حداقل و تک امتیاز را به دست آوریم، برای ما قابل قبول است و فکر می کنم اینگونه در جدول می توانیم رشدی در جدول داشته باشیم.

سرپرست تیم پیکان ادامه داد: تیم پیکان با خودباوری بازیکنان متحول شده و کادرفنی ما هم خیلی زحمت کشیده اند تا تیم به این جایگاه برسد. در ابتدای فصل پیکان تا حدی متزلزل بود و این امر نشان می‌دهد تیم ما با زحمات کادرفنی خوب تمرین کرده و بچه‌ها هم با تاش مزد زحمات خودشان و کادرفنی را می گیرند. 

مدیرروستا افزود: باید از زحمات گروه خودروسازی ایرانخودرو و مدیریت باشگاه هم تشکر کنم که حامی ما بودند. مقیمی در راس هرم این مجموعه و شرکت ایرانخودرو به همراه هیات مدیره باشگاه خیلی حمایت می کنند. همه دست به دست هم دادند تا تغییر و تحولی در تیم صورت بگیرد.

وی در مورد عملکرد داور در این بازی گفت: داوری روز سختی نداشت زیرا بازی متعادل و خوبی بود. صحنه‌های خاصی نداشت. رضا کرمانشاهی یکی از بهترین داوران ما است و عملکرد بدون نقصی داشت. این مسابقه حادثه و حاشیه خاصی هم نداشت.