به گزارش پارس به نقل از فارس، سعید شیرینی در حاشیه جلسه دانش افزایی مدیران، سرپرستان و مربیان لیگ برتر گفت: پرسپولیس از ۸ خرداد کار خود را آغاز کرده و حیف است که تیم وقتی اینقدر با برنامه بوده است کارش دچار مشکل شود. امیدوارم همه کمک کنند تا شرایط پرسپولیس بهبود یابد.

وی در مورد مسائل مدیریتی پرسپولیس خاطرنشان کرد: در مورد این مسائل کنکاش نمی کنم و همه می دانند مطرح شدن این حرف ها در این مقطع به ضرر پرسپولیس است. بعد از سال ها کارمان را در فصل نقل و انتقالات زود آغاز کردیم و به موقع کادر فنی انتخاب کردیم. حیف است در این شرایط برای تیم مشکل درست کنیم و باید کاری کنیم که پرسپولیس به موفقیت برسد.

سرپرست پرسپولیس در مورد صحبت هایی که علی فتح الله زاده علیه این باشگاه انجام می دهد، عنوان کرد: خوب نیست فتح الله زاده به این حرف ها وارد شود و اصلاً اینگونه اتفاقات جالب نیست. این حرف ها به نوعی آب در هاون کوبیدن است و فایده ای ندارد. سال قبل نیز با مطرح کردن برخی مسائل می خواستند پرسپولیس را به حاشیه ببرند. حرف های کنونی بی هدف نیست و قدیمی شده است. مطرح شدن این حرف ها لباس پینه دوزی شده است و بسیار قدیمی است. پرسپولیس خودش به حاشیه می رود و دیگر لازم نیست تیم را به حاشیه ببرند.

شیرینی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس، در مورد اینکه آنها اعلام کردند پرسپولیس چطور قاسم دهنوی را می خواهد در حالیکه این بازیکن می خواست صحبت های تلفنی سرپرست این تیم را منتشر کند، عنوان کرد: حرف برای گفتن زیاد است و متأسفانه خوب نیست که چنین مسائلی بیان شود. ما نمی خواهیم مثل برخی دوستان رفتار کنیم. مسائل و موضوعاتی را می دانیم که اگر بخواهیم بگوییم برای بقیه بد می شود اما این کار را انجام نمی دهیم.