محمد نوازی درباره بازی پدیده و پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا باید سال نو را به همه مردم ایران تبریک بگویم و امیدوارم در سال جدید مردم با مشکلات کمتری روبرو باشند و سلامت باشند.

وی ادامه داد: بازی سختی داریم. پرسپولیس تیم بزرگی است و از کادر فنی خوبی برخوردار است. یحیی گل محمدی در پدیده حضور داشته است و نسبتا فکر میکنم شناخت خوبی از تیم ما داشته باشند.

مربی تیم پدیده افزود: با توجه به همه شرایط ما در سال گذشته بازی های خوبی را ارایه دادیم. هر چند که برخی از مشکلات هم وجود داشت که خدا را شکر آنها حل شده است و دغدغه آن مشکلات را خیلی کمتر داریم و باید از همه مسئولان استان تشکر کنم.

نوازی ادامه داد: ما در بخش فنی با توجه به جدایی برخی از بازیکنان و اضافه شدن نفرات جدید فرصت کمی داشتیم تا به هماهنگی کامل برسیم اما در این مدت تمرینات زیادی را برگزار کردیم و آقای رحمتی هم تلاش زیادی کرده است که تیم به هماهنگی لازم برسد.

وی افزود: در این مدت روی نقاط ضعف خودمان کار کردیم و نقاط قوت را تقویت کردیم. نسبت به تیم پرسپولیس هم شناخت کافی پیدا کردیم. تنها نگرانی ما مصدومیت حسین مهربان است که امیدواریم به بازی فردا برسد. همه بازیکنان سرشار از انگیزه هستند تا بتوانند دل هواداران خراسانی را شاد کنند.

مربی پدیده ادامه‌داد: به هر حال این بازی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و با کسب نتیجه می توانیم شرایط جدولی خودمان را بهبود ببخشیم و امیدوار به کسب نتیجه مقابل تیم پرسپولیس هستیم. تیم پدیده خراسان پتانسیل خوبی دارد و همه تلاش ما در این مدت تمرینات کسب آمادگی لازم بوده است و فکر می کنم به این هدفمان در ادامه مسابقات دست پیدا کنیم.