ساکت الهامی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل سایپا در نشست خبری اظهار داشت:  من هم ابتدا ایام شعبانیه را تبریک می‌گویم. روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل را تبریک می‌گویم و خوشحالم در روزی که عید خوبی برای مسلمانان است سه امتیاز شیرین گرفتیم. هواداران ما امسال خیلی مشقت کشیدند و  هرچند این برد دیر ولی به موقع بود.

وی افزود: خوشحالم بازیکنانم به خود باوری رسیدند دست تک تکشان را می‌بوسم و درود به شرفشان،رفاقت را معنا کردند و خود من را شرمنده کردند. همین طور مجموعه همکارانم، از هواداران چه آنهایی که در خانه بودند چه آنهایی که روی پشت بام های اطراف ورزشگاه بودند تشکر می‌کنم و دست شان را می بوسم و دعای خیرشان بدرقه ما بود، تشکر می کنم. ما مستحق سه امتیاز در هر دو نیمه بودیم و می توانم بگویم یکی از بازی‌های پرموقعیت تیم ما بود. شاید در جام حذفی زیاد  دو تیم موقعیت زیادی نداشتند. حتی یک موقعیت نصف و نیمه به سایپا ندادیم. سایپا ساختار خوبی دارد و مجموعه خوبی دارد و به آنها تبریک می‌گویم. امیدوارم در ادامه راه موفق باشد.

سرمربی نساجی در مورد از دست رفتن موقعیت‌های زیاد تیم گفت:  همین که تیم موقیت سازی می کند نشان خوب بودن  است و قطعا جایی به بار می‌نشیند و یکی از دلایلش می‌تواند استرس باشد. می شود موقعیت ها از دست برود. خدا را شکر که بازیکنان در این دو بازی که بنده حقیردر تیم بودم  موقعیت‌ها به بار نشسته و یک مقدار از فشار روحی خارج شدند اما هنوز به جایگاه مورد نظر نرسیده ایم و هنوز در جدول  اصلا  وجود نداریم و نمی توانیم بابت این برد خود تیم‌مان  شادی کنیم. کار سختی پیش رو داریم و باید سنگ تمام بگذاریم.

الهامی تاکید کرد: تازه جنگ از امروز شروع شده و تا انتها خیلی راه داریم. هنوز هم عقب هستیم و فقط می‌توانم این برد را به هواداران تقدیم کنم و هرچند ناچیز است مردم می‌توانند با این برد 48 ساعت شاد باشند و این برایم بهترین دستاورد از این بازی است.

وی در مورد داوری این بازی که صادقی به آن انتقاد داشت، گفت: تصمیم گرفتم در مورد داوری حرف نزنم و نمی‌توانم بگویم شرایط چطور بود. سیدعلی یکی از بهترین داوران ایران است و کامل شناخت دارم و می دانم جز بهترین داوران ایران است ولی خوب و بدش را نمی‌گویم. برایش آرزوی موفقیت می‌کنم وخرسندم که او  و کادرش داور بازی ما بودند.